Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
Toch wel lekker dat Liverpool opstaat wanneer je eigen club kleurloos presteert. Wat een rode brigade hier ineens.:p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah, Kielse, Jamel, zwammy en ik zijn hier al jaren bekend als Liverpoolsupporters.

Klopt, maar los van dat snap ik sowieso wel waarom de gemiddelde voetballiefhebber geniet van Liverpool. Ze spelen over het algemeen leuk aanvallend voetbal in een hoog tempo. Hebben een manager waar je amper een hekel aan kunt hebben. En twee van de vijf beste Nederlandse voetballers van dit moment staan daar bijna elke wedstrijd in de basis. Alles aan die club is positief, de laatste jaren. Dat werkt aanstekelijk.
 

zwammy

Well-known member
Vind het maar een kutclub, maar zoals het bij NAC en Pauli ook is ben ik nu eenmaal alleen maar voor de beste clubs te wereld.
 

JMD

Well-known member
City kwam vlak na rust op 0-2 maar staat inmiddels 3-2 achter.
Liverpool draait natuurlijk een belachelijk goed seizoen, dat zeker, maar het verval bij City ten opzichte van vorig seizoen is echt heel groot, dat wordt hun 5e nederlaag in 19 duels al, terwijl ze volgens mij het 2e helft van vorig seizoen alles wonnen.
 

JMD

Well-known member
Klopp kan op deze manier zo meteen zijn spelers wat rust geven in de competitie en behalve voor de titel ook vol voor FA Cup en CL gaan... :p
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 3-2 gebleven op Molineux.
Halverwege de competitie 16 verliespunten voor op de nummer 2. Dat zal Europees gezien in geen enkele competitie heel vaak zijn voorgekomen. Ongelooflijk. Het zat er natuurlijk dik in dat Liverpool een keer weer de titel ging winnen, zeker onder Klopp zag je het elk seizoen beter gaan, maar als het zo doorgaat wordt het niet zomaar een titel, het wordt een titel met een straatlengte voorsprong.
 

JMD

Well-known member
Wolves mag over 43 uur spelen op Anfield... Liverpool wrijft zich in hun handen na deze slijtageslag van de Wolves.
 

SanMark.

Well-known member
Afgelopen. 3-2 gebleven op Molineux.
Halverwege de competitie 16 verliespunten voor op de nummer 2. Dat zal Europees gezien in geen enkele competitie heel vaak zijn voorgekomen. Ongelooflijk. Het zat er natuurlijk dik in dat Liverpool een keer weer de titel ging winnen, zeker onder Klopp zag je het elk seizoen beter gaan, maar als het zo doorgaat wordt het niet zomaar een titel, het wordt een titel met een straatlengte voorsprong.

En het is echt de verdienste van Liverpool.

1x gelijk en de rest alles gewonnen.
 

JMD

Well-known member
En het is echt de verdienste van Liverpool.

1x gelijk en de rest alles gewonnen.
Zeker.

Maar je bent ook afhankelijk van hoe goed de nummer 2 het doet. Zie PSV vorig jaar, had in de winterstop 16x gewonnen en 1x verloren. Maar het kocht er verder niet zo heel veel vorm omdat Ajax 15x won, 1x gelijk speelde en 1x verloor.

De overheersing van Liverpool is qua cijfers idd al heel groot, maar wordt nog vergroot doordat City er gewoon een potje van maakt.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat het wel meevalt, als je Liverpool 2 verliespartijen en een gelijkspel erbij geeft staat het nog steeds aardig dicht op elkaar.

Jij bent van de cijfers, zit het City of Leicester van dit jaar (qua punten) zoveel achter de nummer 1 dan in een willekeurig ander jaar ?

Ik denk van niet.
 
Bovenaan