Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, Liverpool is er vaker wel dichtbij geweest. Het moet eerst maar eens echt gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Pochettino is ontslagen bij de Spurs.
Niet echt verrassend natuurlijk, maar wel dat het nu gebeurt, en niet vorige week...
 

Pascallovic

Well-known member
Pochettino is ontslagen bij de Spurs.
Niet echt verrassend natuurlijk, maar wel dat het nu gebeurt, en niet vorige week...
Ik vind het in die zin verrassend dat dit gewoon een trainer is die al jarenlang prima werk levert voor die club. Dan had ik op iets meer krediet gerekend. Dit is namelijk een vakman en de resultaten van de afgelopen maanden zijn een uitzondering op zijn cv.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het in die zin verrassend dat dit gewoon een trainer is die al jarenlang prima werk levert voor die club. Dan had ik op iets meer krediet gerekend. Dit is namelijk een vakman en de resultaten van de afgelopen maanden zijn een uitzondering op zijn cv.

Ook vorig jaar liep het al minder... Alleen het CL-resultaat verbloemde veel, maar dat was natuurlijk ook 2x dat het net de goede kant op viel, eerst tegen City en toen tegen Ajax.
Van mij had het ook wel mogen blijven zitten hoor, maar tegenwoordig wordt al snel een manager ontslagen...
Vraag me af wie ze nu daar gaan neer zetten...
 

Pascallovic

Well-known member
Ook vorig jaar liep het al minder... Alleen het CL-resultaat verbloemde veel, maar dat was natuurlijk ook 2x dat het net de goede kant op viel, eerst tegen City en toen tegen Ajax.
Van mij had het ook wel mogen blijven zitten hoor, maar tegenwoordig wordt al snel een manager ontslagen...
Vraag me af wie ze nu daar gaan neer zetten...
Natuurlijk liep het al lange tijd minder. Dat komt echter omdat ze lange tijd de selectie niet of nauwelijks van vers bloed hebben voorzien. Op een gegeven moment is zo'n spelersgroep gewoon klaar. Zie ook Real Madrid. Dan boeit het niet wie je er neerzet. Een trainer kan daar niks aan doen. Je moet op nieuw bouwen en juist een Pochettino kan dat.

Mourinho loopt al een tijdje te hengelen naar die plek bij Spurs, dus die zal het wel gaan worden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Tottenham was gewoon een uiterst matige ploeg voor Pochettino, die heeft er vaste waarde in de top 4 en CL-finalist van gemaakt. Een prijs is er niet van gekomen, maar het blijft Tottenham natuurlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, Tottenham die bekend staat om z'n terughoudendheid qua salarissen en transfers en Mourinho die gelijk met een lijstje zal komen van een paar honderd miljoen. Ik verheug me er nu al op.
 

JMD

Well-known member
En Mourinho is in the house.
Zo, dat is snel.

Dan hebben ze dus ongetwijfeld eerst met Mourinho gesproken en alles in orde gemaakt voordat ze Pochettino ontsloegen. Anders kan dat nooit in12 uur rondkomen.

En idd wat Eef zegt: MOurinho zal willen investeren, terwijl Spurs dat nooit echt doet. Dat gaat clashen...
 
Bovenaan