gevegt
Well-known member
Sadiooooooo
Volgend seizoen CL is nu wel veilig.:duim:
Sadiooooooo
Volgend seizoen CL is nu wel veilig.:duim:
Dat denk ik ook! :duim:
Ik vind het in die zin verrassend dat dit gewoon een trainer is die al jarenlang prima werk levert voor die club. Dan had ik op iets meer krediet gerekend. Dit is namelijk een vakman en de resultaten van de afgelopen maanden zijn een uitzondering op zijn cv.Pochettino is ontslagen bij de Spurs.
Niet echt verrassend natuurlijk, maar wel dat het nu gebeurt, en niet vorige week...
Ik vind het in die zin verrassend dat dit gewoon een trainer is die al jarenlang prima werk levert voor die club. Dan had ik op iets meer krediet gerekend. Dit is namelijk een vakman en de resultaten van de afgelopen maanden zijn een uitzondering op zijn cv.
Natuurlijk liep het al lange tijd minder. Dat komt echter omdat ze lange tijd de selectie niet of nauwelijks van vers bloed hebben voorzien. Op een gegeven moment is zo'n spelersgroep gewoon klaar. Zie ook Real Madrid. Dan boeit het niet wie je er neerzet. Een trainer kan daar niks aan doen. Je moet op nieuw bouwen en juist een Pochettino kan dat.Ook vorig jaar liep het al minder... Alleen het CL-resultaat verbloemde veel, maar dat was natuurlijk ook 2x dat het net de goede kant op viel, eerst tegen City en toen tegen Ajax.
Van mij had het ook wel mogen blijven zitten hoor, maar tegenwoordig wordt al snel een manager ontslagen...
Vraag me af wie ze nu daar gaan neer zetten...
Zo, dat is snel.En Mourinho is in the house.