Premier League

zwammy

Well-known member
Ohh, heerlijk om zo terecht kampioen te worden. Misschien moeten we de jeugd maar naar qatar sturen.
 

SanMark.

Well-known member
Liverpool gaat door wat ze vorig jaar ook al deden, wedstrijden allemaal met de hakken over de sloot winnen.
 

JMD

Well-known member
Liverpool gaat door wat ze vorig jaar ook al deden, wedstrijden allemaal met de hakken over de sloot winnen.

Klopt. Maar ook City maakt niet echt indruk de laatste weken, wint de duels ook lastig.

Ben benieuwd hoe het volgende week zondag gaat, Liverpool - Man City.
 

Batigoal

Well-known member
iwihrwt9.png

Doet denken aan de afgekeurde goal van Ajax tegen Chelsea.

Spannend voor beide wankelende titelkandidaten. Gaat nog leuk worden tijdens de drukke maanden die er nu aankomen.

Dat West Ham valt ook weer zwaar tegen he. Op papier een prima selectie, maar het komt er maar nooit uit.
 

JMD

Well-known member
Tottenham verliest weer punten, nu in Liverpool bij 'de blauwen'. Everton stond 0-1 achter, maar maakte nog gelijk.
Maar niemand had het daar over na afloop, Andr? Gomes heeft een zeer zware blessure opgelopen na een tackle van H.M. Son, die daarvoor rood kreeg. De regie liet de beelden van het gebeuren van de blessure (de tackle was niet de ?chte oorzaak van de blessure) niet zien, maar kwam naw verkeerd in botsing met Aurier.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dat klopt , maar aan de andere kant het kan niet goed blijven gaan lijkt mij.

Neen, met hun eerste nederlaag hebben ze al een paar keer geflirt. Een dipje volgt vaak wel bij Liverpool naarmate het seizoen vordert. Het onderlinge duel volgende week zal moeten duidelijk maken wie van de titelfavorieten de beste kaarten heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een beelden van Andr? Gomes. Die voet staat bijna helemaal verkeerd om. De reactie van de toeschouwers die dichtbij zaten zegt ook genoeg.

Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het ook wel een smerige tackle/block van Aurier is. Maar goed, dit had hij natuurlijk ook niet voor ogen.
 

gevegt

Well-known member
Wat een beelden van Andr? Gomes. Die voet staat bijna helemaal verkeerd om. De reactie van de toeschouwers die dichtbij zaten zegt ook genoeg.

Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het ook wel een smerige tackle/block van Aurier is. Maar goed, dit had hij natuurlijk ook niet voor ogen.

Ik vond het vreemd dat Son rood kreeg. Die veroorzaakte die blessure helemaal niet.
 

Reinoud

Well-known member
Over beide ploegen zijn even geleden wel leuke stukken verschenen op VI Pro. Van beide ploegen erg knap :duim:
 

JMD

Well-known member
Leicester blijft toch keer op keer verbazen, echt ongelooflijk knap hoe die (nadat ze 8 maanden na de titel Rainieri moesten ontslaan) daarna weer zijn opgekrabbeld en nu gewoon richting CL gaan.

En bizar hoe op de top 4 na geen enkele ploeg na 12 duels meer dan 1/3 van haar duels kon winnen (oke, Brighton als die vandaag winnen op Old Trafford). En als het zo doorgaat is de top 4 en flop 3 ook al vrij snel bekend.
 
Bovenaan