Premier League

Wigboldus

Well-known member
1-1 was uiteindelijk wel verdiend al had United ook genoeg kansen voor de 2-0. Dan had ik dit Liverpool niet terug zien komen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Arsenal verliest bij Sheffield. Dat is toch al enkele seizoenen dat ze in uitwedstrijden nauwelijks punten pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oeps, dit is inderdaad wel droevig. Al zal Feyenoord ook wel aan de influencers moeten met straks degradatievoetbal spelen in het nieuwe stadion.
 

JMD

Well-known member
Weinig aan te doen, City is gewoon veel en veel groter gemaakt dan dat ze eigenlijk zijn.

Klopt. Waar je bij Arsenal, Liverpool, United en Chelsea spreekwoordelijk hemel en aarde moet bewegen om aan tickets te komen, ook voor duels tegen 'kleinere ploegen' (die ook nog eens heel prijzig zijn) kan je voor het gemiddelde competitieduel in het Emirates gewoon een kaartje kopen.
 

JMD

Well-known member
Oeps, dit is inderdaad wel droevig. Al zal Feyenoord ook wel aan de influencers moeten met straks degradatievoetbal spelen in het nieuwe stadion.

In het nieuwe stadion gingen jullie toch standaard aanhaken bij Ajax en gingen jullie aan PSV voorbij? Dat is althans wat ik van de mooie plannen waarom het nieuwe stadion nodig is heb meegekregen?
 

Abubakari

Well-known member
In het nieuwe stadion gingen jullie toch standaard aanhaken bij Ajax en gingen jullie aan PSV voorbij? Dat is althans wat ik van de mooie plannen waarom het nieuwe stadion nodig is heb meegekregen?

En met Senesi zou Feyenoord PSV het vuur na aan de schenen leggen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt. Waar je bij Arsenal, Liverpool, United en Chelsea spreekwoordelijk hemel en aarde moet bewegen om aan tickets te komen, ook voor duels tegen 'kleinere ploegen' (die ook nog eens heel prijzig zijn) kan je voor het gemiddelde competitieduel in het Emirates gewoon een kaartje kopen.

Terwijl je daar als voetballiefhebber doorgaans veel meer aan je trekken komt.
 

JMD

Well-known member
Terwijl je daar als voetballiefhebber doorgaans veel meer aan je trekken komt.

Zeker (alhoewel toen ik er 3 jaar terug was het team nog niet zo goed is als nu...). Het stadion vond ik overigens geen aanrader om te zien. Echt zo'n dertien in een dozijn nieuwbouwstadion. Ik vond Stamford Bridge en het oude White Hart Lane veel en veel indrukwekkender (maar goed, ik vind oude stadions dan ook mooier dan nieuwbouw...)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had mijn bedenkingen bij dat enthousiaste gedoe vooraf, maar wat een geweldenaar is dat.

Met Senesi hadden jullie nu zeven in plaats van drie punten voor gestaan op PSV. Dan hadden jullie het kampioensfeest alvast kunnen gaan voorbereiden.
 

SanMark.

Well-known member
Southampton Leicester op dit moment 0-7 .

Het is al vanaf de 12de minuut 10 tegen 11, al had Leicester ervoor ook al gescoord.
 
Bovenaan