Premier League

JMD

Well-known member
Chelsea wint met 1-0, Spurs komt niet verder dan 1-1 tegen Watford. City is net begonnen aan het uitduel bij Crystal Palace.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je MU nu bezig ziet dan zijn ze het voetbal ook aardig aan het vermoorden dus wat dat betreft matcht het aardig.
 

JMD

Well-known member
Om 17.30 Manchester United - Liverpool. Ik hoop dat Liverpool wint om dit kloteweekend qua resultaten nog een klein beetje glans te geven. Zou normaal gesproken gezien de vorm wel moeten lukken, maar (en daar is het cliche weer) dit soort duels zijn altijd speciaal...
 

JMD

Well-known member
En Liverpool heeft er al jaren niet meer gewonnen toch?
Klopt, al 5 jaar las ik net.

Zeker in de Fergusontijd was Man U - Liverpool altijd h?t duel voor beide clubs (en supporters). Ferguson zei ergens in zijn begintijd letterlijk: "I want to knock Liverpool off their f*cking perch" (hij wilde dat United de nummer 1 qua landstitels werd). Dat is overduidelijk gelukt. Als er 1 club is die de PL-tijd glans gaf is het United. Het is na Fergie alleen zeer ver weggezakt. Toch blijven dit speciale duels, ook voor de Unitedfans, al kan ik me voorstellen dat die (doordat hun stadsgenoot hen heeft ingehaald) een beetje in de schaduw is komen te staan van de stadsderby.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb het idee dat de topduels met Man Utd de laatste jaren echt niet om aan te gluren zijn. Ook die tegen Loverpool dus.
 

Pascallovic

Well-known member
Nu helpt het voor vandaag dan weer niet mee dat van de 3 spelers van United die mogelijk bij Liverpool in de basis zouden kunnen staan, er 2 niet mee doen. Op elke positie heeft Liverpool vandaag een betere lopen, dan verwacht ik er niet al te veel van.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
EHVHXevWsAIxwrh



Hup Liverpool! Hup Virgil!
 

Kielse Rat

Well-known member
Dat is nu ook weer niet geheel enkel aan Van Dijk te danken. Vergeleken met twee jaar geleden is Liverpool in alle geledingen een sterker team geworden.
 

JMD

Well-known member
Het werd nog 1-1 vlak voor tijd (toen zette ik net de TV aan), daarna was Liverpool bijna continu in de aanval, maar echte kansen kreeg het niet meer, op 1 schot van Oxlade Chamberlain (dat net naast ging) na. Even leek Liverpool diep in blessuretijd nog een penalty te moeten krijgen, maar in de herhaling bleek de bal tegen de schouder van de Unitedspeler te gaan. De VAR keek er nog naar en vond het (terecht) ook niks.
 
Bovenaan