Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.
Maar wel om prijzen winnen...
Zo heel verzorgd was het voetbal van Spurs de afgelopen 2 jaar nu ook weer niet. Hun piek ligt ondanks die CL-finale vorig seizoen alweer een tijdje achter ze. Echter hebben ze niet doorgeselecteerd, waardoor het voetbal de laatste seizoenen erg matig is. Aan het voetbal zie ik Mourinho derhalve niet veel verkloten.Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.
:duim:Ik had verwacht dat JMD hier al mee was gekomen, maar met het ontslag van Pochettino heeft nu elke tegenstander van Ajax in de CL vorig seizoen zijn trainer ontslagen.
Zonde hoor, Poch heeft het maximale eruit gehaald bij een net-niet club. Ik zou hem wel aan het werk willen zien bij een topclub.
Mourinho zal ongetwijfeld punten gaan pakken door de boel dicht te gooien, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een langetermijnoplossing is. Hij is toch gewend om de prijzen mee te spelen en dat lukt bij Tottenham zelden.
:duim:
Het lijkt een comfortabele opener te worden voor Jos?. 0-2 voor, West Ham speelt werkelijk niets bij elkaar.