Premier League

Atreides

Well-known member
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.

Maar wel om prijzen winnen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.

Maar wel om prijzen winnen...
 

Atreides

Well-known member
Maar wel om prijzen winnen...

Dat wel ja.

Maar het is mij een raadsel dat ze de oude trainer niet eerst de kans geven om w?l te investeren. Al jarenlang een zwaar bovengemiddelde prestatie.

Heulen met Mourinho doet me toch een beetje aan Faust denken.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.

Straks ga je nog beweren dat clubbesturen een langetermijnvisie missen...
 

ALenstra

Well-known member
Het is simpel. Er moet gepresteerd worden. Geen tijd om iets op te bouwen. Dan kom je automatisch bij Mourinho terecht.
 

Pascallovic

Well-known member
Ook wel lekker gebrek aan visie. Eerst niet willen investeren en nu Mourinho binnen halen. Terwijl Mourinho nu niet echt bekend staat om het zo verzorgde voetbal van de Spurs van de afgelopen jaren.
Zo heel verzorgd was het voetbal van Spurs de afgelopen 2 jaar nu ook weer niet. Hun piek ligt ondanks die CL-finale vorig seizoen alweer een tijdje achter ze. Echter hebben ze niet doorgeselecteerd, waardoor het voetbal de laatste seizoenen erg matig is. Aan het voetbal zie ik Mourinho derhalve niet veel verkloten.
 

Maasveld

Well-known member
Zou het feit ze niet heel veel hebben ge?nvesteerd kunnen liggen aan het nieuwe stadion?

Ik had verwacht dat JMD hier al mee was gekomen, maar met het ontslag van Pochettino heeft nu elke tegenstander van Ajax in de CL vorig seizoen zijn trainer ontslagen.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde hoor, Poch heeft het maximale eruit gehaald bij een net-niet club. Ik zou hem wel aan het werk willen zien bij een topclub.

Mourinho zal ongetwijfeld punten gaan pakken door de boel dicht te gooien, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een langetermijnoplossing is. Hij is toch gewend om de prijzen mee te spelen en dat lukt bij Tottenham zelden.
 

Atreides

Well-known member
Zonde hoor, Poch heeft het maximale eruit gehaald bij een net-niet club. Ik zou hem wel aan het werk willen zien bij een topclub.

Mourinho zal ongetwijfeld punten gaan pakken door de boel dicht te gooien, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een langetermijnoplossing is. Hij is toch gewend om de prijzen mee te spelen en dat lukt bij Tottenham zelden.

Krijgen nu een enorme boost in de begroting dus helemaal kansloos is het niet.
 

JMD

Well-known member
Arsenal maakt pas in de 96e minuut de gelijkmaker tegen Southampton, Southampton had kans op kans op de 1-3 en kreeg het deksel nog op de neus.
City wint van Chelsea en staat nu 3e. Leicester nu 'alleen' 2e. Echt knap wat daar gebeurt, na de titel zakten ze niet ver weg (oke, het eerste halve jaar), maar daarna keurig middenmoot en dit seizoen gewoon weer meedoen om de CL-plaatsen (ik zie ze niet echt als titelkandidaat, maar wie weet...).
Everton verliest van de nummer laatst Norwich en staat nu zelf nog slechts 4 punten van plaats 18
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Emery ligt er dus snel uit, al heeft Arsenal buiten de aanval echt een heel modaal team.
 
Bovenaan