Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Vanavond de degradatiekraker Crystal Palace vs Swansea.
Als Swansea verliest is het gat met plek 17 al 7 punten.
Zo'n Fer geraakt ook maar niet uit het degradatievoetbal. Als ie er met Swansea uitvliegt, zou dat zijn 3e degradatie in de afgelopen 4 seizoenen zijn uit de Premier League.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ah, weer een beetje spannend in Engeland. Tottenham won gisteravond van Chelsea met 2-0.
Opvallend, Janssen zat niet eens op de bank maar mocht op de tribune toekijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik PSV was zou ik een poging wagen om hem te huren. Ze missen meer die scorende spits dan een middenvelder.
 

Batigoal

Well-known member
Ah, weer een beetje spannend in Engeland. Tottenham won gisteravond van Chelsea met 2-0.
Opvallend, Janssen zat niet eens op de bank maar mocht op de tribune toekijken.

Dat gebeurt de laatste maanden toch vaker? Wel zonde. Je bent bij Engelse clubs al heel snel vergeten als reserve, dus hopelijk heeft Pochettino een beetje geduld met hem. Aangezien er genoeg geruchten de ronde gaan dat Tottenham een nieuwe spits wil halen is het voor Janssen denk ik ook verstandig om verhuurd te worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat gebeurt de laatste maanden toch vaker? Wel zonde. Je bent bij Engelse clubs al heel snel vergeten als reserve, dus hopelijk heeft Pochettino een beetje geduld met hem. Aangezien er genoeg geruchten de ronde gaan dat Tottenham een nieuwe spits wil halen is het voor Janssen denk ik ook verstandig om verhuurd te worden.
Toen was ie volgens mij geblesseerd. Weet niet of dat nu ook het geval was, waardoor hij niet op de bank zat. Voor de rest heeft ie gewoon zijn kansen gehad qua speeltijd en was het gewoon zeer teleurstellend wat ie liet zien. Helaas is men in Engeland dan vrij snel met afschrijven. Hopelijk is het bij Janssen nog niet zo ver, maar het blijven Engelsen natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Ah, weer een beetje spannend in Engeland. Tottenham won gisteravond van Chelsea met 2-0.
Was een leuk potje... Wat een sfeer hing er in het stadion. Ook apart om te zien dat een deel van het nieuwe stadion er 'al staat' (in ruwbouw dan), daar loop je gewoon onderdoor...
 

Batigoal

Well-known member
Ruzie op de training volgens de berichten. Maar er speelt ook een megabod uit China en Conte heeft al herhaaldelijk aangegeven graag een spits te willen kopen. Kan zomaar eens het einde van Costa bij Chelsea betekenen, maar hij is wel ??n van de redenen dat het de laatste maanden zo goed loopt. Weet niet of dit zo'n slimme zet is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan