Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Het was voor deze speelronde al bekend dat niet alle ploegen uit de top6 konden winnen, aangezien Liverpool en Manchester City tegen elkaar speelden. Liverpool won gisteravond en aangezien de overige 4 topploegen ook wonnen is City dus de verliezer van deze ronde.
Morgen gaan we verder, en ontvangt City om 16.00 Burnley, speelt Liverpool op dezelfde tijd in Sunderland en gaat Manchester United om 18.15 op bezoek in het Olympisch Stadion bij West Ham.
Dinsdag moet Arsenal naar de zuidkust om daar om 20.45 te spelen tegen Bournemouth.
De 'Feestdagencyclus' wordt afgesloten met een onvervalste topper ?n Londense derby: woensdag om 21.00 is het Tottenham - Chelsea.

Daarna ligt de competitie even stil en is komend weekend de 3e ronde van de FA Cup en volgende midweek de heenwedstrijden van de 1/2 finale League Cup.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
West Ham komt al na een kwartier met 10 man te staan tegen United. Ik vind 'm erg zwaar gestraft. Ze gaan allebei vol dat duel in, in een poging om de bal te spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
West Ham komt al na een kwartier met 10 man te staan tegen United. Ik vind 'm erg zwaar gestraft. Ze gaan allebei vol dat duel in, in een poging om de bal te spelen.
Ik vind hem ook onterecht, kan niet zeggen dat die Feghouli er harder invliegt dan Jones. Als je dan toch de verdediger wilt beschermen is het maximaal geel.
 

SanMark.

Well-known member
West Ham komt al na een kwartier met 10 man te staan tegen United. Ik vind 'm erg zwaar gestraft. Ze gaan allebei vol dat duel in, in een poging om de bal te spelen.

Geef je de overtreding de andere kant op dan hoor je ook niemand erover.
 

JMD

Well-known member
Liverpool verkloot het weer eens tegen een laagvlieger. 2-2 tegen Sunderland.

Het leek echt helemaal nergens op bij Liverpool, passes over 5 meter kwamen niet aan. En er werd gespeeld met een instelling van 'het komt wel goed'... Tsja, dan verlies je punten bij Sunderland, dat zelf niet goed speelde, beide goals kwamen uit penalty's. Maar Sunderland had nog een 3e penalty verdiend, want bij 1-1 werd een duidelijke handsbal over het hoofd gezien...

Als het zo blijft gaan is Chelsea in maart al kampioen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan