Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Doek die hele EU maar op zou ik zeggen, misschien wordt het dan nog iets met het Nederlands voetbal.
Engeland wordt nooit wat, maar goed da's bekend.
 

JMD

Well-known member
Liverpool neemt Mane van Southampton over voor 40 miljoen euro.... Haha... Het geld smijten blijft maar duren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man? is wel een fantastische speler, die zichzelf al bewezen heeft in de Premier League. Dus al met al vind ik dit geen rare zet.
 

JMD

Well-known member
Man? is wel een fantastische speler, die zichzelf al bewezen heeft in de Premier League. Dus al met al vind ik dit geen rare zet.

Nee, de speler niet nee, alhoewel dit ook weer zo'n geval kan zijn van leuk voor Southampton, maar voor de echte top net tekort. (aan de andere kant, is Liverpool dat nog wel???) Maar 40 miljoen, kom op...
 

Joost

Well-known member
Man? is wel een fantastische speler, die zichzelf al bewezen heeft in de Premier League. Dus al met al vind ik dit geen rare zet.

Pelle maakte evenveel goals en had evenveel assists in de PL en deed dat in 30 duels, Man? in 37.

Dzeko, die aanmerkelijk meer goals gemaakt heeft in de PL verkast naar Roma voor een derde van het bedrag van Man?.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pelle maakte evenveel goals en had evenveel assists in de PL en deed dat in 30 duels, Man? in 37.

Dzeko, die aanmerkelijk meer goals gemaakt heeft in de PL verkast naar Roma voor een derde van het bedrag van Man?.

Pelle en Dzeko zijn spitsen. Man? is een buitenspeler.
 

Pascallovic

Well-known member
Man? is wel een fantastische speler, die zichzelf al bewezen heeft in de Premier League. Dus al met al vind ik dit geen rare zet.
Adam Lallana deed het ook leuk bij Southampton en had zichzelf ook al bewezen in de Premier League, maar ook daar zijn ze geen steek mee op geschoten. Natuurlijk is Mane een prima speler, maar het verschil om in de top 4 te eindigen gaat hij niet maken. Dan vind ik 40 miljoen gewoon erg prijzig. Ik denk dat het een uitstekende speler is voor Southampton, maar dat het ook wel redelijk zijn plafond is. Je ziet het met heel veel spelers van Southampton die recent zijn vertrokken. Bij Southampton prima spelers, maar op een niveau hoger komen ze niet in het elftal, terwijl ze niet zo aanmerkelijk minder presteren dan bij Southampton.
 

Batigoal

Well-known member
Man? heeft vorig seizoen ook een tijdje op de bank gezeten onder Koeman, hij is erg wisselvallig. Zal bij Liverpool best weleens een beslissende actie maken, maar normaal gesproken is hij dat bedrag niet waard. Alleen wat is normaal tegenwoordig in de Premier League? En zeker bij Liverpool smijten ze graag met geld, dus heel verrassend is dit bedrag ook weer niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League

Prima speler, maar niet een uit de categorie die Liverpool heel veel verder gaat brengen. De categorie erboven zal echter wellicht geen interesse hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Manchester United haalt waarschijnlijk Mkhitaryan binnen voor net iets minder. Dat lijkt me nou w?l een speler die de club naar een hoger niveau tilt.
 

Batigoal

Well-known member
Nathan Ak? wordt verhuurd aan Bournemouth. Bij Watford ging het steeds beter, dus positief dat hij in de Premier League actief blijft. Mocht hij daar een constant niveau halen, dan wordt hij een optie voor het Nederlands Elftal.
 

Kielse Rat

Well-known member
Promovendus Middlesbrough is stevig aan het inkopen. Eerder deze week haalde ze al Negredo en Subotioc binnen, nu zouden ze Januzaj willen halen. Voor Januzaj zou het geen slechte zet zijn, want bij United zal hij zeker niet aan spelen toe komen onder Mourinho.
 

Batigoal

Well-known member
Bij de transfer van De Roon zei ik al dat ik echt denk dat ze een Watford-jaar krijgen; bovenaan het rechterrijtje/onderin het linkerrijtje en niet in de problemen komen. Daarvoor hebben ze een nuttige netwerk van Karanka.

Watford zelf trouwens krijgt uit het Pozo-netwerk de grootste talenten toegeschoven. De eigenaar heeft in de gaten dat de Premier League het meeste oplevert.
 

Batigoal

Well-known member
Na toppers Klavan en Wijnaldum gaat nu ook doelman Alex Manninger (39) naar Liverpool. Wat een topweek voor de fans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan