Ze hebben met Balotelli, Lambert, Origi en Sturridge er al wat rondlopen die nog geen jaar geleden gehaald zijn of waarvan die laatste gewoon voldoet. Dus om er nu buiten Ings nog een 6e spits aan toe te voegen lijkt mij wel erg overdreven.
Hoe is dit berekend??
Ik wil heel graag het weekend van 12 september naar Manchester United-Liverpool. Ik heb geen ervaring met buitenlandse wedstrijden maar ik lees geregeld wel eens berichten hier van mensen die een wedstrijd in Engeland gaan kijken. Ik wou dan ook graag wat advies vragen over hoe je het best aan tickets kan geraken. Kan dit bijvoorbeeld via de clubwebsite of moet het op een andere manier?
Ja daar kan ik niks mee. Ik heb wel een link naar dat filmpje nodig voor ik er wat zinnigs over kan zeggen.
Ik ben ooit naar Man United - Newcastle United geweest, gewoon via de site kaarten besteld. Maar Man U - Liverpool is natuurlijk een andere orde van grootte, dus dat zal lastig worden.
Er is toch een topic voor jouw soort vragen?Dat hou ik ook in het achterhoofd. Eind juni-begin juli ga ik er ook wel effectief werk van maken de tickets te bemachtigen. Dan is zo'n wedstrijd toch nog niet uitverkocht lijkt me?
Dat hou ik ook in het achterhoofd. Eind juni-begin juli ga ik er ook wel effectief werk van maken de tickets te bemachtigen. Dan is zo'n wedstrijd toch nog niet uitverkocht lijkt me?