Maar je hebt gelijk.
Dat weet ik toch.
Maar je hebt gelijk.
Let maar opdat hij over een paar maanden ergens in gaat stappen.
Hij moet het vooral zelf beslissen natuurlijk en zeker leuk om nog een Nederlandse trainer in de PL erbij te hebben. Maar kondig dan niet je afscheid als trainer aan.
Ik betwijfel het niet, dat gaan dit soort spelers nooit bewerkstelligen. Hij scoorde wel meer dan alle overige spitsen van Liverpool bij elkaar vorig seizoen.Na eerder James Milner heeft Liverpool vandaag de transfer van Danny Ings afgerond. Hij moet de scorende spits worden die vorig seizoen ontbrak. Ik betwijfel het of dit het soort spelers zijn die je terug vast in de top 4 gaan brengen...
Ik neem ook niet aan dat hij 1ste spits gaat worden.Na eerder James Milner heeft Liverpool vandaag de transfer van Danny Ings afgerond. Hij moet de scorende spits worden die vorig seizoen ontbrak. Ik betwijfel het of dit het soort spelers zijn die je terug vast in de top 4 gaan brengen...
Ze hebben met Balotelli, Lambert, Origi en Sturridge er al wat rondlopen die nog geen jaar geleden gehaald zijn of waarvan die laatste gewoon voldoet. Dus om er nu buiten Ings nog een 6e spits aan toe te voegen lijkt mij wel erg overdreven.Ik neem ook niet aan dat hij 1ste spits gaat worden.
Ze maken iig niet de oude fout om voor B garnituur tientallen miljoen stuk te smijten.
Het is nog geen 1 september....