Portugese competitie

U.G.

Well-known member
De Uruguayaan Zalazar van Braga is binnen ( medisch gekeurd ), 30 miljoen. De Italiaanse jeugdinternational Issa Doumbia van Venezia lijkt nog slechts een kwestie van tijd, wordt waarschijnlijk 20 miljoen. In eigen land lijkt Sporting nog de pijlen te richten op Gabriel Silva ( van onze grote vrienden Santa Clara ) en Chiquinho van Alverca, vooral van die laatste word ik blij. We gaan blijkbaar een all-star team maken van de primeira liga. Make it rain Sporting.

Travassos, eigen jeugd gaat in de Zalazar-deal de andere kant op ( Braga ). Toch jammer, ik mag ‘m wel..beter dan die Griek van 12 miljoen. Morita vertrekt transfervrij, en Hjulmand of Trincao zal ook wel gaan.

2b continued….ergens in juni, als ik zin heb.

U.G.

Well-known member
Vanavond wordt bekend wie 2de wordt in de Liga. En omdat Aston Villa na de overwinning op Liverpool nu waarschijnlijk 4de wordt in de PL, kan bij een winst van The Villans in de EL finale de nr 2 van Portugal direct door naar de CL.

Sporting is flink aan het shoppen geslagen, en de geruchtenmachine draait op volle toeren mee.

Wat is er zeker : Zalazar komt over van Braga ( technische speler met garra, maar is dan ook Uruguayaan ) Pedro Lima komt voor 4 miljoen over van AVS ( behendige middenvelder, maa mss soft bij het omschakelen ), maandag gaat Sporting naar Milaan om met Venezia te
onderhandelen vwb Doumbia, vanwege interesse uit de PL wordt z’n prijs waarschijnlijk opgeschroefd naar 20 miljoen.

De Spaanse middenvelder Altimira van Betis wordt al een tijd zwaar gelinkt aan ons, die ken ik niet. Maar dit gerucht begint erg aan kracht te winnen. En dat geld ook voor Palhinha, die zelf te kennen heeft gegeven terug te willen.

Vanuit de jeugd lijkt vooral Felicissimo definitief de overstap naar 1 te maken. Waarschijnlijk als vervanger op 6.

Bovenaan