Dat zat er natuurlijk een keer aan te komen; Pablo Rosario scoorde nog wel een goal. Maar
@U.G. begrijp ik nou goed dat er direct de nodige kritiek is in de Poetugese media op Farioli
Ik heb daar zelf nog niks van meegekregen. Er is veel opportuun en onredelijk gedrag in Portugal, maar dit zou ik eerlijk gezegd nog niet verwachten. Ze staan nog ‘gewoon’ bovenaan met vier punten verschil, en eindigden in de top 8 van de EL.
Daar is ie dan, de eerste competitienederlaag voor Porto, 2-1 onderuit bij Casa Pia, vooraf de nummer 16 in Portugal.
Volgende week maandag Porto-Sporting, gat is nu 4 punten.
Yes sir ! Ik hoop dat dit ook echt gaat doorwerken nu in die koppies.
Sporting heeft nu zelf vier wedstrijden achter elkaar gewonnen in de laatste minuut van de blessuretijd, gewoon omdat het kan én (ook) speciaal voor JMD natuurlijk ! Het maakt niet uit of je nou Bilbao bent of PSG of wat ons betreft Ijsselmeervogels ‘WE’ll make sure that YOU go down in the dying seconds.’…is onze nieuwe slogan.
Het is wel behoorlijk enerverend naar voetbal kijken zo, mijn 💚 heeft tegen de kleintjes nu wel wat meer behoefte aan een normale ‘2-0’ ofzo…ik vraag niet veel.
Het gaat trouwens goed met Sporting ; in de CL top 8, de strijd om de titel is weer helemaal herboren, dus dacht de club blijkbaar ‘ laten we degene die bijna verantwoordelijk is voor de huidige CL campagne ( Allison ) vérhúren voor de rest van het seizoen voor f’ing motherf’ing 3,5 miljoen aan Napoli.
De explosiviteit van spelers en effectiviteit in de eindfase komt nou eenmaal soms met grilligheid, ik zag meteen in de zomer dat deze kerel in potentie een goeie was. Soms gaf hij niet thuis maar je moet ‘m ook de tijd gunnen. Want waarschijnlijk is deze beslissing al genomen in november of december, want zijn vervangers zijn al binnen. Dus waren ze allang de point of no return voorbij, maar ik weet 100% zeker dat sommigen nu spijt hebben.
Anyhow, Nuno Santos is wel weer terug, ik ben heel erg benieuwd na 1,5 jaar herstel. En hopelijk sluit Ioannidis ook heel snel aan. Dan zijn we op oorlogssterkte, en laat die eindsprint maar komen !
Vamos contra tudo e todos in Dragão, por coma deles, viva o Sporting 💚🦎