Portugese competitie

U.G.

Well-known member
Ja, heel handig inderdaad dit soort egootjes in de voetballerij. Jammer voor jullie, en voorlopig een probleem voor ons.

Ik kom serieus net een Mokumert tegen, die wat zaken heeft hier…woont hier niet overigens, maar ook niet in A’dam ( en nou weet ik niet waarom ik hierop door blijf gaan 😁 maar goed)..anyhow, ik stelde ‘m dezelfde vraag en hij begon over koks die Farioli wilde en waar het bestuur niet mee akkoord ging…dus volgens hem vanwege de cuisine, de pasta di mama 😁 t’is een mafketel, maar wel ff gelachen.

Abubakari

Well-known member
Kort gezegd wilde Farioli verregaande professionalisering, èèn van die dingen was inderdaad andere of specialr koks. Hij kon niet garanderen dat hij met dit Ajax aanvallender kon gaan spelen, er was onenigheid over wie wel en wie niet aankopen, uiteindelijk heeft Farioli er voor gekozen te vertrekken.

Positief voor jou is dat ie vrijwel altijd na 1 seizoen weer weg is, zou mij niet verbazen als ie, nadat ie zowel bij Ajax als Porto grote winst heeft geboekt tov vorige seizoenen, na dit seizoen op belangstelling uit de Serie A kan rekenen. Of uit een andere grote competitie. Maar ik denk dat vooral de Serie A waar het resultaat voorop staat en de manier waarop van minder belang is een competitie voor Farioli is, naast dat ie zelf ook Italiaan is natuurlijk.

Ik weet zeker dat Ajax met Farioli nu al zeker was geweest van plek 2 en dus weer rechtstreeks de CL in. Nu is het met nog een zootje wisselvallige clubs bibberen om wie er tweede gaat worden.

U.G.

Well-known member
Ok. Onze kansen staan of vallen met dé wedstrijd tegen Porto. En mocht ie daarna kampioen worden met Porto wil ik heel graag dat ie blijft, …voor revanche. Ik vind het vooralsnog zuur verlopen dit seizoen, en er heerst toch wel het gevoel dat we het een beetje onnodig uit handen hebben gegeven. Dit is nog niet klaar, het wordt een lange avond in Porto.

Nou succes straks in España !

Bovenaan