Oei hommeles bij Sporting om St Juste!
Gisteren was ik nog team St.Juste, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig tijd heb om dit soort soaps te volgen. Er is echt ontiegelijk veel gelul, en de pers smult ervan. Maar goed, hij had een heel verhaal op insta waarin hij stelde een ‘niet zo’n beetje’ voorgelogen te zijn door de huidige trainer, begin voorseizoen. Vervolgens schijnt hij rond te zijn geweest met een Duitse club, maar Sporting wilde alleen een deal met Union Berlin. Afgeketst. Daarna vloog hij naar Osasuna, volgens de pers was alles rond ( ik heb daarover nog gemeld hier meen ik ). Maar toch, afgeketst. Toen sloot de markt, behalve in Turkije en Arabië…moest ie zich van Sporting maar daarop gaan richten, kon hij ondertussen met B blijven meetrainen. En ondertussen moest ie alles vernemen van de pers en/of z’n broer ( zijn zaakwaarnemer ).
Ik heb de speler en zijn input altijd gewaardeerd, hij heeft nou eenmaal pech met z’n fysiek. Deze behandeling plus als ik zie welke spelers de trainer graag ( op andere posities weliswaar ) binnen wilde hengelen maakte mij team St.Juste, met gemak.
Maar nu Sporting met weerwoord komt haalt hij zijn verhaal weg. Dat kan natuurlijk praktische redenen hebben maar je staat er niet sterker op. Enfin…2b continued.
Ioannidis is binnen. En Jota Silva kwam niet want Sporting had alles 1 minuut na sluiting van de markt pas rond. En natuurlijk geloven we dat. Ik heb er echter wel vrede mee, want met Mangas hebben we denk ik wel genoeg ex-Vitoria spelers lopen.
Maar hier gaat het natuurlijk allemaal om :
M’n dochtertje is net terug uit Portugal en dat rechtershirt heeft ze voor me meegenomen, plus espresso-beker 😁 linkershirt ( kampioensshirt ) kreeg ik van m’n zoon vorig jaar. Ik heb 100 miljoen Sportingshirtjes gehad, en er nooit zelf 1 gekocht, het lijken wel Boedhabeeldjes.
Wel weer genoeg getiept voor een maandje zie ik.