Nou jongens, zeg het maar.
Prima interland waar Koeman wel mee vooruit kan. Achterin stond het wederom prima. En het is goed om te zien dat men er in een week tijd in geslaagd is om de linies kort op elkaar te houden, waardoor het voor de tegenstander lastig voetballen wordt. In balbezit was het veel beter dan vrijdag en dat komt in mijn ogen met name door het spel van Propper, Babel en Tete. Die speelden beter en waren balvaster dan hun concurrenten en solliciteren daarmee in mijn ogen naar een basisplaats.
Links achterin is het nog wel even zoeken. Vilhena was aanvallend nog wel ok?, maar verdedigend echt niet goed genoeg. Bovendien oogde die positie voor hem onwennig. Van Aanholt was het ook niet helemaal. Ik hoop eigenlijk dat Blind daar gaat spelen. Heeft als opkomende linksback toch een aantal goede interlands gespeeld. Middenveld wordt spannend. Propper lijkt me een zekerheidje, Koeman kennende. Wijnaldum zal dat waarschijnlijk ook wel zijn. Dan is het interessant wie de derde wordt. Van de Beek deed het vanavond niet verkeerd, dus misschien mag hij blijven staan. Strootman zal nu toch wel een keer klaar zijn, hoop ik.
Voorin Babel dus laten staan. En hopen dat Memphis wat meer in dienst van het elftal gaat spelen, in plaats van in dienst van hemzelf. Verder zou ik Elia ook wel op die positie willen zien. Is met dat sterke lichaam van 'm erg balvast en natuurlijk razendsnel.
Cillessen is de beste doelman die we hebben, dus die moet keepen.
Dat was 'm.