Pascallovic
Well-known member
Dan moet je wel die verdedigende fouten van ze op de koop nemen.
Alsof de rest minder fouten maakt en voetballend meer brengt.
Dan moet je wel die verdedigende fouten van ze op de koop nemen.
Alsof de rest minder fouten maakt en voetballend meer brengt.
Hele leuke eerste helft, waarin iedere Oranjespeler een compliment verdient. Maar ik vind De Ligt en Propper echt subliem goed spelen. Die twee moet je, samen met Van Dijk, nooit meer uit het elftal halen.
Nahhh beetje matigen mag wel hoor. Ik weet dat goed Hedwiges Maduro een briljante serie eerste interlands neerzette.
Wat gebeurt er allemaal!
Van Dijk en De Ligt dat lijkt me wel duidelijk. Tien jaar lang niks meer aan doen.
Cillessen erachter.
In het tempo van Portugal zouden die balletjes over de verdediging heen wel iets beter opgevangen mogen worden.
Weinig getest, maar heb wel het gevoel dat hij wat meer rust en zekerheid uitstraalt dan Zoet.
De enige die uit toon valt is Ak?. In De Vrij op zijn plaats heb ik meer vertrouwen.
De enige die uit toon valt is Ak?. In De Vrij op zijn plaats heb ik meer vertrouwen.
Wow mooie redding van Cillessen!
Als controleur speelt hij natuurlijk wel op een andere positie. In balbezit is hij altijd wel goed geweest. Maar je hebt gelijk, hij is er niet slechter op geworden.Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat Pr?pper zo door zou groeien. Doet het echt heel goed.