Portugal - Nederland | 26 maart 2018 | Stade de Geneve | Oefeninterland

Portugal - Nederland | 26 maart 2018 | Stade de Geneve | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 1 11,1%
  • Gelijk

    Stemmen: 1 11,1%
  • Portugal wint

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele leuke eerste helft, waarin iedere Oranjespeler een compliment verdient. Maar ik vind De Ligt en Propper echt subliem goed spelen. Die twee moet je, samen met Van Dijk, nooit meer uit het elftal halen.
 

Janssen

Well-known member
Portugal - Nederland | 26 maart 2018 | Stade de Geneve | Oefeninterland

Hele leuke eerste helft, waarin iedere Oranjespeler een compliment verdient. Maar ik vind De Ligt en Propper echt subliem goed spelen. Die twee moet je, samen met Van Dijk, nooit meer uit het elftal halen.

Nahhh beetje matigen mag wel hoor. Ik weet nog goed dat Hedwiges Maduro een briljante serie eerste interlands neerzette.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nahhh beetje matigen mag wel hoor. Ik weet dat goed Hedwiges Maduro een briljante serie eerste interlands neerzette.

Daar heb jij weer gelijk. Maar in tegenstelling tot Maduro laat Propper het ook wekelijks in de Premier League zien. En ik vind De Ligt in alle opzichten echt een heel groot talent, dus alle vertrouwen in dat hij niet eens een definitieve grote terugval gaat krijgen.
 

Bernardo

Well-known member
Want jij vind dit verdedigend? Kijk eens hoe diep Tete en Vilhena steeds staan bij balbezit.
 

Eef de Kip

Well-known member
Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat Pr?pper zo door zou groeien. Doet het echt heel goed.
 

Eef de Kip

Well-known member
Is trouwens ook zo'n pot waarbij alles goed valt en de tegenstander z'n dag niet heeft. Neemt niet weg dat ze gewoon goed spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Enige nadeel is dat het wel zeker is dat De Ligt vertrekt. Die 60 miljoen tikken ze lachend af.
 

gevegt

Well-known member
Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat Pr?pper zo door zou groeien. Doet het echt heel goed.
Als controleur speelt hij natuurlijk wel op een andere positie. In balbezit is hij altijd wel goed geweest. Maar je hebt gelijk, hij is er niet slechter op geworden.
 
Bovenaan