Portugal - Nederland | 26 maart 2018 | Stade de Geneve | Oefeninterland

Portugal - Nederland | 26 maart 2018 | Stade de Geneve | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 1 11,1%
  • Gelijk

    Stemmen: 1 11,1%
  • Portugal wint

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9

U.G.

Well-known member
Ook wel begrijpelijk. Zo verliezen van een C land doet altijd pijn.

Ik weet niet wat dit experiment tot doel had, maar Portugal was net zo hard, of veel harder, een C-land.

Niet mooi dit.

Ik had een grote muil overal...en nu, ....motherfuckers.
 

U.G.

Well-known member
Sportief! Dankjewel man.

Dat sowieso. Jullie hebben gewoon gedaan wat je in dit geval moest doen, en ik gun het eerlijk gezegd die jongens ook...ze hebben genoeg shit over hun gehad de afgelopen tijd. Ik had vooral van bepaalde oud-voetballers wel iets meer steun of collegialiteit naar hen toe verwacht.



Het zeiken doen wij Portugezen onderling wel:eek:
 

Mario

Well-known member
Opvallend ook dat iedereen maar dat veld op kon rennen. Ik kan mij wel voorstellen dat Ronaldo dan na de wedstrijd meteen de catacombes in duikt.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend ook dat iedereen maar dat veld op kon rennen. Ik kan mij wel voorstellen dat Ronaldo dan na de wedstrijd meteen de catacombes in duikt.

Ja de beveiliging was niet best. Goed ook van Ronaldo dat hij zo rustig bleef, want dergelijke incidenten zijn echt niet prettig.
 

de waan

Well-known member
Nee, het waren nu wel allemaal fanobys, maar voor hetzelfde geld komt er een gestoorde malloot op je afrennen.
 

U.G.

Well-known member
Ah, dat is dus niet typisch een Nederlands dingetje?

Zeiken ?

Portugal heeft de Fado uitgevonden, what's up :eek:

Wat je in Nederland tenminste wel hebt is een pers die behoorlijk kritisch kan zijn, en de plaats soms lijkt in te nemen van de kijker thuis. De machtsafstanden zijn of te groot of misschien is het fascisme gewoon nog steeds geworteld in Portugal, ik weet het niet, maar de persconferenties daar zijn gewoon een joke.

Je zou als journalist werkelijk alle kanten op kunnen gaan met die Fernando Santos. Je hebt een Andr? Gomes die werkelijk tegen een depressie aan hangt, als ie dat al niet is. Geef hem dan ook een eerlijke kans en ga er voorzichtig mee om, stuur hem het veld alleen op als die kan steunen op William en een pendelaar als Bernardo Silva. Maar Bruno en Manuel Fernandes, serieus ??

En hoe krijg je trouwens zo'n B-elftal zo fucking ongemotiveerd ? Wat ben je eigenlijk ook aan het testen in de wetenschap dat dit elftal toch nooit in deze samenstelling gaat spelen ? Etc. etc. etc. None of the above.

Fuck it.
 

U.G.

Well-known member
Nee, het waren nu wel allemaal fanobys, maar voor hetzelfde geld komt er een gestoorde malloot op je afrennen.

Dat waren deze niet dan :D

Ik snap wat je bedoelt. Maar dit was zo rete irritant he, dit waren volgens mij nog allemaal volwassenen ook, op die zwarte jongen na. Een paar stokslagen mss ? Niet zo veel, gewoon twee goeie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zeiken ?

Portugal heeft de Fado uitgevonden, what's up :eek:

Wat je in Nederland tenminste wel hebt is een pers die behoorlijk kritisch kan zijn, en de plaats soms lijkt in te nemen van de kijker thuis. De machtsafstanden zijn of te groot of misschien is het fascisme gewoon nog steeds geworteld in Portugal, ik weet het niet, maar de persconferenties daar zijn gewoon een joke.

Je zou als journalist werkelijk alle kanten op kunnen gaan met die Fernando Santos. Je hebt een Andr? Gomes die werkelijk tegen een depressie aan hangt, als ie dat al niet is. Geef hem dan ook een eerlijke kans en ga er voorzichtig mee om, stuur hem het veld alleen op als die kan steunen op William en een pendelaar als Bernardo Silva. Maar Bruno en Manuel Fernandes, serieus ??

En hoe krijg je trouwens zo'n B-elftal zo fucking ongemotiveerd ? Wat ben je eigenlijk ook aan het testen in de wetenschap dat dit elftal toch nooit in deze samenstelling gaat spelen ? Etc. etc. etc. None of the above.

Fuck it.

Hoeveel jongens van de "verwachte" basis speelden er eigenlijk bij jullie gisteren?
 

U.G.

Well-known member
Hoeveel jongens van de "verwachte" basis speelden er eigenlijk bij jullie gisteren?

Vanaf de start, twee. Ronaldo en die knurft van een Fonte achterin.

Later vielen er jongens in, waarvan je kan zeggen dat het eventueel basismateriaal is. Guedes, Andr? Silva, Gelson.

Vooral het gemis van de voltallige laatste linie ( op Fonte na dan ) en het controlerend middenveld woog gewoon teveel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ah ok, da's idd wel heel erg B. Die Fonte vond ik eerlijk gezegd niet zo'n hoogvlieger. Daar hadden jullie toch altijd wel wat beters rondlopen.
 
Bovenaan