Poker

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaat best lekker vanavond. Mooie winst gemaakt met de cashgames en nu aardig bezig in de toernooien. Al verloor ik in de 1,10 wel een dikke pot net.
 

zwammy

Well-known member
Netjes, succes nog. Leuk om te zien dat het pokeren weer een beetje aanzwengelt op het forum.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had net een mooi handje :oops:

Ik had J4s en was de BB. Had een stack van ongeveer 20BB, dus ik had al een all-in in gedachten, was een freeroll en had na twee uur prutsen geen zin meer. Maar goed, er gingen twee mee, ik callde alleen en de flop was 77J. Niet slecht, jammer van de tweede 7. Er ging iemand all-in, gelijk aan mijn stack, en de ander ging weg, dus ik callde maar. Had hij 7Ao. Mooi kut dus. De turn was een J, de river, jawel, een 4. Won ik 'm toch nog, Full House tegen Full House
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm... Verloor net met 99 tegen AJ. Die pot had me heel ver kunnen laten geraken. Nu nog maar 2,5 bb's over. Zal er zo dus wel uit gaan. Maar goed, nog 45 over van de 2042. Niet slecht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk 25e geworden. Ging all-in met K8 van harten. Gecalled door 24 van ruiten. Flop 10 3 A, turn K, river 5, dus een straat. Jammer hoor.
 

zwammy

Well-known member
Pff, sb AA. Bang dat niemand meegaat dus een miniraise. Flop AKJ schoppen. Kerel gaat all in. Heeft ie 10 6 schoppen :sad:
 

Janssen

Well-known member
Altijd duur maken die handen. Levert niet altijd iets op maar voorkomt wel dit soort ellende.
 

zwammy

Well-known member
Ja zeker als sb. Laat me niet meer foppen. Kerel was zo lachwekkend slecht. Na 10 handen stond ik weer boven hem. Zo zonde om dan daar fiches aan te spenderen.
 
Bovenaan