Poker

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom pushte je die AJo under the gun? Kleine raise was toch ook ok? geweest?
 

zwammy

Well-known member
Ik ben als de dood dat er een 109 oid meegaat omdat ik zo'n kleine stack heb. Hoop dan liever op een laag pair dat meegaat.
 

Janssen

Well-known member
Nou ik ga nog eens wat micro toernooitjes spelen dan. Zie dat er zometeen weer een 1.10 3K guaranteed begint.
 

zwammy

Well-known member
Ja, het is gewoon balen dat ik 2x KK en 1x AK had waarbij iedereen folde. Maar goed, het geluk hangt ook wel een beetje aan mijn kont met die A10 tegen AK net.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben als de dood dat er een 109 oid meegaat omdat ik zo'n kleine stack heb. Hoop dan liever op een laag pair dat meegaat.

Dus je wil alleen een call van beter krijgen?

Hoeveel BB was dat trouwens ?
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, het is gewoon balen dat ik 2x KK en 1x AK had waarbij iedereen folde. Maar goed, het geluk hangt ook wel een beetje aan mijn kont met die A10 tegen AK net.

Ja dat je die pot splitte was wel echt mazzel. Maar goed, je hebt nu wel echt een verdubbeling nodig.
 

zwammy

Well-known member
Nee, kwam 7 min voor de registratie binnen. Iets over de 2 uur. Krantenwijk geld dus :D

Dan maar de 1.10 winnen :D
 

zwammy

Well-known member
Nog maar 230 over in de1.10. Had geen zin meer dus ging all in met 77. Pak ik hem tegen 1010 dus we doen nog steeds mee. 131e staan we
 

zwammy

Well-known member
Lekker avondje inderdaad. Was leuker geweest als het 2 10 dollar toernooien waren maar dan was ik er waarschijnlijk al binnen 10 minuten uit :D
 
Bovenaan