Poker

Maasveld

Well-known member
Ik vind het vooral bizar hoeveel slechte spelers je tegenkomt. Bij oefenchips kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar bij zo'n 1,50 S&G zo roekeloos en debiel spelen? Zwaar irritant. Ik voel me dan echt een soort Phil Hellmuth.
1,50 S&G staat gelijk aan oefenchips.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit best wel diep in het 1,10 NLHE 2,5k gegarandeerd toernooi. Bubble is al geweest, maar ik heb best veel chips, dus hoop op een hele mooie run. Al zal ik er zo wel uit gaan natuurlijk.

Jamel

Administrator
Forumleiding
236e geworden. Een uur lang geen goede handen en elke redelijke hand in positie te maken gehad met dikke raises voordat ik aan de beurt was. Uiteindelijk met 4 bb's gepusht met 77. Gecalled door iemand met J6o en uiteraard viel er een J op de turn. Nou ja, toch bijna 3,5 uur volgehouden.

zwammy

Well-known member
Jep, dat is wel balen. Maar je bent wel lekker bezig geweest. Het is jammer dat je dan zo weinig overhoudt

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep, dat is wel balen. Maar je bent wel lekker bezig geweest. Het is jammer dat je dan zo weinig overhoudt

Ach ja, dat weet je met dat soort toernooien. Ik pak veel meer geld met de cashgames. Doe meestal een cashgame PLO en dan een toernooi of S&G NLHE.

zwammy

Well-known member
Net de 3.30 ingestapt 7 min voor sluiting en 3 all inn gewonnen. Nu 545e plaats dus dat is wel relaxt. Nu nog even proberen te stijgen. Een heerlijke KK van K9 gewonnen

zwammy

Well-known member
Pff rollercoaster. Ene toernooi nu 141e omdat ik met AJ van AK win. Andere toernooi uitgeschakeld met KK tegen A3

zwammy

Well-known member
Tsja, het is klaar. Wel in het geld maar net als bij Jamel is het wel een tegenvaller omdat ik gewoon 9e heb gestaan al redelijk ver in het toernooi :sad:

Balen dat de KK en AK gefold werden de A3 verloor van A9

Bovenaan