Play offs voor CoL

Wie gaat Europa in?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ook vandaag zie ik weer een prima AZ hoor. Terechte winnaar van de play-offs
Jep. En ook het meest gunstig voor Europees voetbal volgend seizoen. Ajax, PSV en Feyenoord zijn al zeker van een groepsfase, daar moet minimaal 1 ploeg bijkomen om mee te blijven draaien bovenin. Met AZ is die kans simpelweg groter dan met Vitesse
 

Mario

Well-known member
De verwachte winnaar van de play-offs. Vitesse heeft het afgelopen seizoen boven verwachting gepresenteerd in Europa, maar AZ is idd normaal gesproken wel een stabiele factor in Europa.
 

delmaestro

Well-known member
Nou dat is duidelijk. De terechte winnaar Europa in. Ik heb er goede hoop op dat PAF en AZ de hoofdfase van de verschillende toernooien gaan bereiken. Hopelijk stunt Twente ook mee. Die zullen een Vitesse achtige loting tegemoet gaan zien, aangezien hun clubcoëfficiënt niet erg hoog zal liggen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou dat is duidelijk. De terechte winnaar Europa in. Ik heb er goede hoop op dat PAF en AZ de hoofdfase van de verschillende toernooien gaan bereiken. Hopelijk stunt Twente ook mee. Die zullen een Vitesse achtige loting tegemoet gaan zien, aangezien hun clubcoëfficiënt niet erg hoog zal liggen...

Klopt. AZ haar ranking is prima, dus die krijgen een vergelijkbaar pad als Feyenoord in de kwalificatie. FC Twente kan idd net als Vitesse pittig loten. Hopelijk een beetje geluk in de laatste voorronde.
 

Forza AZ

Well-known member
Nou dat is duidelijk. De terechte winnaar Europa in. Ik heb er goede hoop op dat PAF en AZ de hoofdfase van de verschillende toernooien gaan bereiken. Hopelijk stunt Twente ook mee. Die zullen een Vitesse achtige loting tegemoet gaan zien, aangezien hun clubcoëfficiënt niet erg hoog zal liggen...
Twente (9,860) heeft een hoger coëfficient dan Vitesse vorig seizoen (7,840) had vanwege het goede afgelopen seizoen van Nederland. Daarmee heeft Twente in tegenstelling tot Vitesse wel een geplaatste status in de 3e voorronde.

In de laatste voorronde zal Twente geen geplaatste status hebben en moet je dus een beetje geluk hebben met de loting.
 
Bovenaan