Play offs voor CoL

Wie gaat Europa in?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Halve finales,donderdag 19 mei:

sc Heerenveen - AZ -

FC Utrecht - Vitesse -


Zondag 22 mei:

AZ - sc Heerenveen -

Vitesse - FC Utrecht -


Winnaars naar finale (26 en 29 mei).
Winnaar finale plaatst zich voor tweede
voorronde Conference League.
 

Forza AZ

Well-known member
Vertrouwen in een goede afloop voor AZ is op dit moment erg laag bij mij. Het lijkt wel met de week slechter te worden.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens Arno kon SC Heerenveen de playoffs wel eens winnen omdat de andere drie clubs er weinig van bakken.
 

delmaestro

Well-known member
Nee hoor, die hebben de vorm niet, niemand kan scoren buiten Openda om, en cruciale spelers zitten in de lappenmand. Met name Wittek is een gemis. Jeroen Houwen een cruciale speler noemen gaat me wat ver, maar het is wel de reden dat die clown weer keept.

Dit Vitesse heeft die plek niet verdiend. Dit Utrecht en Heerenveen nog minder. Ik hoop dat AZ dat verdiende ticket pakt. Zou lullig zijn als de huidige vormdip hen Europa zou kosten terwijl ze daar altijd leveren...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja jongens, iemand moet de aankomende coefficienten dip op zich nemen. Heerenveen lijkt me prima daarvoor :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo dan, die pass van Haye met zijn buitenkantje.. Wat een speler is dat joh. De hele Eredivisie heeft zitten slapen, de afgelopen jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Zo dan, die pass van Haye met zijn buitenkantje.. Wat een speler is dat joh. De hele Eredivisie heeft zitten slapen, de afgelopen jaren.

Ik vond hem bij AZ wel goed, daarna uit het oog verloren.
 
Bovenaan