zwammy
Well-known member
Nee maar omdat hij zon prima jaar speelt is dit toch sund. Al gun ik Steijn dit dan weer wel.Ik denk ik krijg de fout van het jaar te zien, maar zo’n fout kan er in een seizoen tussen zitten.
Nee maar omdat hij zon prima jaar speelt is dit toch sund. Al gun ik Steijn dit dan weer wel.Ik denk ik krijg de fout van het jaar te zien, maar zo’n fout kan er in een seizoen tussen zitten.
Hoeveel wk-potjes heeft Olij eigenlijk gekeept?Ook nooit tot meer dan 20 wedstrijden in een seizoen gekomen. Na 4 maanden blessures na 3 potjes weer bij de selectie. Dan is die claim van Olij inderdaad niet gek. Die haalt al seizoenen lang een aardig niveau.
Twente maakt een net stabielere indruk op mij dit seizoen, ook gewoon zeer sterk in eigen huis tegen de top 4.Verwacht dat FC Twente dit wel wint. Je merkt bij Steijn in het interview voor de wedstrijd al een soort berusting mocht dat zo zijn. Niet echt de instelling waarmee je de wedstrijd in wil gaan denk ik, maar goed.
Ben ook een beetje bang voor een tuimelmoment van Saito of Lauritsen.Kon ook nog wel eens verkeerd aflopen vanuit een counter of dood spelmoment.