Play offs Europees voetbal

Wie wint de Play offs?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook nooit tot meer dan 20 wedstrijden in een seizoen gekomen. Na 4 maanden blessures na 3 potjes weer bij de selectie. Dan is die claim van Olij inderdaad niet gek. Die haalt al seizoenen lang een aardig niveau.
Hoeveel wk-potjes heeft Olij eigenlijk gekeept?
 

erka

Well-known member
Natuurlijk is Olij een hele goede keeper en is dit gewoon een foutje die ze allemaal kunnen maken. Olij zijn tijd komt echt wel een keer.
 

Batigoal

Well-known member
Verwacht dat FC Twente dit wel wint. Je merkt bij Steijn in het interview voor de wedstrijd al een soort berusting mocht dat zo zijn. Niet echt de instelling waarmee je de wedstrijd in wil gaan denk ik, maar goed.
 

JMD

Well-known member
Verwacht dat FC Twente dit wel wint. Je merkt bij Steijn in het interview voor de wedstrijd al een soort berusting mocht dat zo zijn. Niet echt de instelling waarmee je de wedstrijd in wil gaan denk ik, maar goed.
Twente maakt een net stabielere indruk op mij dit seizoen, ook gewoon zeer sterk in eigen huis tegen de top 4.
Ik zou het beide ploegen gunnen, Twente vanwege de sterkte dit seizoen (deden lang mee met de top 4) en omdat ik Jans dat afscheid gun. Maar Sparta gun ik na zo'n seizoen ook wel Europa.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw lastig potje voor Twente.
Voor de 4e keer dit seizoen moeite met de speelstijl van Sparta.
Kon ook nog wel eens verkeerd aflopen vanuit een counter of dood spelmoment.
 

Batigoal

Well-known member
Beetje geïrriteerde sfeer over en weer. Sparta ontregeld, Twente kan daar niet zo goed mee om gaan. Kan nog beide kanten op zo.
 

Batigoal

Well-known member
Ben benieuwd wat PSV met Sambo van plan is. Heeft wel zo zijn momenten. Voornamelijk aanvallend legt hij er veel energie in en hij heeft een aardige voorzet. Maar verdedigend soms zo pover. Doet denken aan Dumfries light versie, maar ook met potentie.
 
Bovenaan