JFK
Well-known member
Het wordt echt leuk. Ik begrijp dat ook de NVU langs komt tijdens de intocht in Maassluis.
ik denk dat ik die dag mezelf eens ga trakteren met een lekker gebakje voor bij de koffie.
Zin an!
Het wordt echt leuk. Ik begrijp dat ook de NVU langs komt tijdens de intocht in Maassluis.
Amsterdam komt er ook weer eens pijnlijk achter dat geheimen niet zo makkelijk te bewaren zijn. Oei oei, nu komen de dwazen pro-pieten de stad afbreken :neeschuddendesmiley:
Blijkbaar zitten in Maassluis gekken die de protestmars neer gaan slaan, heb de borrelnootjes al in huis.
Doet de familie van Jozsef mee?
Wik nie, durf hem ook niet te vragen. .\
Er zal toch wel 'live' geschakeld worden naar de boot?Dan moet je nog twee nachtjes slapen.
Zo komt die fusie er nooit....Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...
Wat een raar land is dit toch. Fuck die hele zwarte piet, laten we een nieuw seculier feestje gaan bedenken.
Zo komt die fusie er nooit....
Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...
Wat een raar land is dit toch. Fuck die hele zwarte piet, laten we een nieuw seculier feestje gaan bedenken.
In andere landen kunnen volstrekt incapabele mensen met volslagen idiote gedachten president worden. Dan vind ik Nederland niet eens zo raar...Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...
Net zoveel politieagenten in Maassluis bij de intocht als bij Ajax- Feyenoord. Dat er nog mensen zijn die hun kinderen blootstellen aan die flauwekul zo. Ga gewoon lekker naar een optocht in de buurt en je hebt helemaal geen gezeik