Piet, zwart of niet?

Jozsef

New member
Blijkbaar zitten in Maassluis gekken die de protestmars neer gaan slaan, heb de borrelnootjes al in huis.

Doet de familie van Jozsef mee?

Wik nie, durf hem ook niet te vragen. .\

Waarom ook alweer niet? :cab: Overigens erg jammer dat ik daar niet meer woon. Ben aan die haven opgegroeid, ken er nog elk hoekje en steegje.
Dus.... als jullie nu eens een wat andere meeting willen meemaken dan altijd maar weer zuipen op Zuid, ik regel wel wat. Game on!
 

zwammy

Well-known member
Haha was maar een grap tovenaar. Mwah nee, hoewel ik volgend jaar wel weer een keer meewil naar die suikerspin.
 

Mario

Well-known member
Wie is de nieuwe hoofdpiet, nu de vorige er met de staart tussen de benen vandoor is gegaan?
 

SuikerBrood

Well-known member
Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...

Wat een raar land is dit toch. Fuck die hele zwarte piet, laten we een nieuw seculier feestje gaan bedenken.
 

zwammy

Well-known member
Piet blijft zwart in het kasteel van Sinterklaas (zeg maar theatertour van sint in Brabant)
 

De Wolf

Well-known member
Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...

Wat een raar land is dit toch. Fuck die hele zwarte piet, laten we een nieuw seculier feestje gaan bedenken.

Ze gaan niet meer door de schoorsteen dus ze zijn niet meer met schoensmeer
 

Eresd?g?

Banned
Volwassen mensen die naar het fucking sinterklaasjournaal gaan kijken...

Wat een raar land is dit toch. Fuck die hele zwarte piet, laten we een nieuw seculier feestje gaan bedenken.
In andere landen kunnen volstrekt incapabele mensen met volslagen idiote gedachten president worden. Dan vind ik Nederland niet eens zo raar...
 

SanMark.

Well-known member
Maar ze zijn toch niet zwart van de roet geworden ?

Want als dat het geval zou zijn, zou deze hele zinloze discussie er niet geweest zijn.

Het is nu al een ongeloofwaardig verhaal.
 

zwammy

Well-known member
Net zoveel politieagenten in Maassluis bij de intocht als bij Ajax- Feyenoord. Dat er nog mensen zijn die hun kinderen blootstellen aan die flauwekul zo. Ga gewoon lekker naar een optocht in de buurt en je hebt helemaal geen gezeik
 

De Wolf

Well-known member
Net zoveel politieagenten in Maassluis bij de intocht als bij Ajax- Feyenoord. Dat er nog mensen zijn die hun kinderen blootstellen aan die flauwekul zo. Ga gewoon lekker naar een optocht in de buurt en je hebt helemaal geen gezeik

Een stel demonstranten roepen op om iedere zwarte piet in elkaar te meppen en de rest met rust te laten. Eigenlijk ben je dan aan het discrimineren op kleur.
 
Bovenaan