Piet, zwart of niet?

zwammy

Well-known member
Gewoon die 100 BN'ers erbij betrekken, dan open je de ogen van het volk wel. Wat denken ze wel niet die vieze blanken mannen. Denken zomaar beter te zijn dan de zwarten. Aanpakken en levend vierendelen dat kut volk.
 

JMD

Well-known member
Welja, met geweld los je het wel op.
Natuurlijk niet.

Maar dit gaat er ongetwijfeld een keer van komen. Voor de ene groep gaan de veranderingen te langzaam en voor de anderen is elke verandering er 1 teveel... Kan niet anders dan fout gaan.

Net zoals het racismedebat: de ene groep klaagt dat 'kleurlingen' teveel aandacht krijgen op TV en in de media, de andere groep vindt dat er meer kleurlingen op TV moeten komen en dat elke blanke per definitie racistisch is. Ook dat gaat een keer fout natuurlijk.
 

Shayman

New member
Ik heb helemaal niks met Sinterklaas maar ik zou inmiddels graag 1 aanpassing zien tov de huidige situatie. Sinterklaas moet zijn staf inleveren en krijgt daar een zweep voor terug om niet-blanke Pieten die niet genoeg snoep geven aan brave Arische kinderen af te ranselen.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb helemaal niks met Sinterklaas maar ik zou inmiddels graag 1 aanpassing zien tov de huidige situatie. Sinterklaas moet zijn staf inleveren en krijgt daar een zweep voor terug om niet-blanke Pieten die niet genoeg snoep geven aan brave Arische kinderen af te ranselen.

Dat was een jaar of 70 terug heel normaal.
 

gevegt

Well-known member
Natuurlijk niet.

Maar dit gaat er ongetwijfeld een keer van komen. Voor de ene groep gaan de veranderingen te langzaam en voor de anderen is elke verandering er 1 teveel... Kan niet anders dan fout gaan.

Net zoals het racismedebat: de ene groep klaagt dat 'kleurlingen' teveel aandacht krijgen op TV en in de media, de andere groep vindt dat er meer kleurlingen op TV moeten komen en dat elke blanke per definitie racistisch is. Ook dat gaat een keer fout natuurlijk.
Dat geweld zal wel loslopen. Van beide kanten hebben ze een grote bek en zijn te dom om voor de duvel te dansen. De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.
 

JMD

Well-known member
Dat geweld zal wel loslopen. Van beide kanten hebben ze een grote bek en zijn te dom om voor de duvel te dansen. De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.

Waarom denk je dat de 'slimme' mensen in het antizwarte kamp zitten?
 

zwammy

Well-known member
Ook wel grappig dat iets niet snel genoeg gaat. Je protesteert ergens tegen, het is geen recht om iets te veranderen. Maar goed, IQ h?.

Alsof ik wil dat de eieren goedkoper worden en na een week in winkels eieren kapot gaan gooien. Van mij mogen ze gevierendeeld worden, maar ik ben dan ook zwammy Hitler.
 

Shayman

New member
De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.
 

Jozsef

New member
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.

BAM!
 

Bonehead

Well-known member
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.

En die laatste groep die het ineens heel erg bon ton vinden om tegen Zwarte Piet te zijn daar krijg ik dus braakneigingen van. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen juist voor Zwarte Piet zijn als die enge medelanders ineens tegen Zwarte Piet zijn. Deze mensen wonen in hun eigen wereldje in 't Gooi wat erg ver afstaat van de rest van Nederland.
 

Jozsef

New member
CkAfv0zVEAE5Sj-.jpg
 

gevegt

Well-known member
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.
Het slimme zit hem in de manier waarop ze ageren.
Ze blijven altijd aan zet omdat ze steeds met iets nieuws komen en de tegenstanders er constant achteraan hobbelen. Zo houden ze de controle. Media technisch gezien is dat heel slim.
Komt bij dat ze precies weten hoever ze kunnen gaan om juridisch net niet in de problemen te komen. Of juist bewust iets over de rand gaan, om anderen uit te lokken.
De acties die ze gaan voeren zullen tijdens de opnames van het Sinterklaasjournaal zijn. Ik verwacht huilende sirenes.
 
Bovenaan