Eef de Kip
Well-known member
Welja, met geweld los je het wel op.
Precies, wat denken die pietentegenstanders wel niet.
Natuurlijk niet.Welja, met geweld los je het wel op.
Ik heb helemaal niks met Sinterklaas maar ik zou inmiddels graag 1 aanpassing zien tov de huidige situatie. Sinterklaas moet zijn staf inleveren en krijgt daar een zweep voor terug om niet-blanke Pieten die niet genoeg snoep geven aan brave Arische kinderen af te ranselen.
Dat geweld zal wel loslopen. Van beide kanten hebben ze een grote bek en zijn te dom om voor de duvel te dansen. De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.Natuurlijk niet.
Maar dit gaat er ongetwijfeld een keer van komen. Voor de ene groep gaan de veranderingen te langzaam en voor de anderen is elke verandering er 1 teveel... Kan niet anders dan fout gaan.
Net zoals het racismedebat: de ene groep klaagt dat 'kleurlingen' teveel aandacht krijgen op TV en in de media, de andere groep vindt dat er meer kleurlingen op TV moeten komen en dat elke blanke per definitie racistisch is. Ook dat gaat een keer fout natuurlijk.
Dat geweld zal wel loslopen. Van beide kanten hebben ze een grote bek en zijn te dom om voor de duvel te dansen. De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.De 'slimme' mensen zitten in het anti zwarte kamp en worden heel goed in de gaten gehouden.
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.
Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.
Het slimme zit hem in de manier waarop ze ageren.Wat is je definitie van "slim"? Volgens mij zitten daar maar 2 groepen namelijk: werkschuwe allochtonen die aan 99% van alles wat Nederland is een hekel hebben en waar de 1% waar ze van houden is dat ze wel graag hun poot ophouden voor het gratis geld en de 2e groep zijn de linkse BN-ers die graag hun grachtengordel gedrag van wegkijken en goedpraten willen tentoonspreiden terwijl ze nog nooit een allochtoon hebben gezien die geen miljonair was.