Janssen
Well-known member
Kwestie van tijd voordat mensen die bier gooien naar Ronnie Flex opgepakt worden. Terwijl ze eigenlijk een lintje moeten krijgen.
Nou en.
Nee jongens is gewoon racisme
Nou en.
Nee jongens is gewoon racisme
Ik zie het probleem ook niet zo, iedereen kan toch door de politie gecontroleerd worden? Dan rij je daarna gewoon weer verder, niks aan de hand.
Dat ze in dit geval juist zo iemand er uit pikken geeft alleen maar aan dat ze hun huiswerk gedaan hebben en de statistieken kennen.
Als ik nou bier gaat gooien naar Dotan, ben ik dan ook racist?
Ja, en naar mij ben je gewoon heel erg dom.
Grolsch, h??
Overigens is die hele Pieten discussie zo opgelost door voortaan een paar roetvegen op het gezicht aan te brengen. Zo simpel. Iedereen blij.
Misschien ben ik heel na?ef, maar ik denk dat verreweg de meerderheid het met je eens is. Zelfs omdat ze stiekem best wel weten dat het best een beetje racistisch is.Echt, waarom moet altijd alles zo moeilijk?
Misschien ben ik heel na?ef, maar ik denk dat verreweg de meerderheid het met je eens is. Zelfs omdat ze stiekem best wel weten dat het best een beetje racistisch is.
Het geschreeuw van beide kanten heeft de overhand en wil niet laten zien dat het de laatste decennia al verandert is en we langzamerhand veranderen naar een witte Piet en een zwarte Sinterklaas.
Die verandering is inderdaad al heel lang bezig. Ik merk eerlijk gezegd bij mezelf ook wel een verandering. Waar ik een aantal jaar geleden nog fel tegenstander was, ben ik er nu vrij onverschillig over. Als je zo een grote bevolkingsgroep tevreden kan stellen, het zij zo.Misschien ben ik heel na?ef, maar ik denk dat verreweg de meerderheid het met je eens is. Zelfs omdat ze stiekem best wel weten dat het best een beetje racistisch is.
Het geschreeuw van beide kanten heeft de overhand en wil niet laten zien dat het de laatste decennia al verandert is en we langzamerhand veranderen naar een witte Piet en een zwarte Sinterklaas.
En dat ene liedje: "Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed" veranderen in "Ook al ben ik zwart van 't roet, ik meen het wel goed" en dan is dat ook weer opgelost.
RacistNou ja... hij blijft natuurlijk wel een getint uiterlijk houden, dus of ie 't werkelijk goed meent?
Roetzwart is niemand. Hoogstens gedeeltelijk maar dan ben je er niet zo best aan toe.
Racist!