Pele

Batigoal

Well-known member
De volgende levende legende uit het voetbal die is overleden.

Vond het altijd wel grappig om die discussie te lezen over de hoeveelheid doelpunten. Romario die dan met allerlei dubieuze doelpunten de grens van 1000 bereikte en vervolgens de achterban van Pelé die daarop plotseling uit alle hoeken en gaten nog wat doelpunten van hem had gevonden zodat hij er nog veel meer had gescoord.

Maar net als met die discussie rondom Messi vs Maradona wie de beste voetballer ooit was; dat is eigenlijk niet zo belangrijk. De mythische status die dat soort spelers hebben en alle verhalen daaromheen omdat ze in die tijd in Europa nooit live op televisie te zien waren zijn mooi genoeg.
 

JMD

Well-known member
Als Messi ooit overlijdt worden wereldwijd alle competities voor 1 week stilgelegd denk ik... ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kennelijk heeft Infantino Pele nog een laatste eer gegund. Mocht op de achtergrond van een selfie van Infantino.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hij geeft er wel weer een fraaie draai aan. Hij moest de foto's maken in opdracht van familie en vrienden van Pelé.
Tja, hoe praat je iets wat krom is weer recht.....
 

Joost

Well-known member
Hij geeft er wel weer een fraaie draai aan. Hij moest de foto's maken in opdracht van familie en vrienden van Pelé.
Tja, hoe praat je iets wat krom is weer recht.....
Niet alles wat de man doet is fout natuurlijk. Ik vind het wel een heel logische uitleg, zeker als je het filmpje hebt gezien en ziet dat de telefoon ook echt van iemand anders is.

Ze maken ook vooral een foto van zichzelf en niet van de kist.
 

Mario

Well-known member
Niet alles wat de man doet is fout natuurlijk. Ik vind het wel een heel logische uitleg, zeker als je het filmpje hebt gezien en ziet dat de telefoon ook echt van iemand anders is.

Ze maken ook vooral een foto van zichzelf en niet van de kist.
Dan nog lijkt mij dat niet echt de juiste plek om een selfie te maken.
 
Bovenaan