PEC Zwolle Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Icoon-van-PEC-Zwolle-wordt-assistent-Henk-de-Jong.jpg
Ik ga voor de sierlijke middenvelder en toekomstig Ajax-trainer Arne Slot. Hele fijnbesnaarde voetballer met een goeie trap. Ik kan me nog een paar fraaie goals van hem herinneren.
 

Batigoal

Well-known member
Interessante aanwinst voor Zwolle: Immanuel Pherai (19) wordt gehuurd van Dortmund. Eén van die talenten die al vroeg naar het buitenland vertrok, maar steevast erbij is bij de vertegenwoordigende elftallen en wordt gezien als een groot talent. Erg benieuwd hoe hij het op profniveau gaat doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook in Corona-tijd blijven we natuurlijk wel busjes opwachten na enkele nederlagen op rij.
Gisteren kreeg de spelersbus van Zwolle een warm onthaal na terugkomst uit Enschede.
Boze supporters eisten het vertrek van Stegeman.
 

Batigoal

Well-known member
Dan kan hij beter nu alvast vertrekken, want een aangekondigd vertrek van een trainer is bijna altijd een recept voor mindere resultaten. En het gaat daar al zo matig.
 

BlauwVinger

Well-known member
Crisisclub PEC Zwolle uit Zwolle heeft haar oog laten vallen op ene Virgil Misidjan die naar verluid(t) een verleden heeft bij Willem II en vervolgens balde bij het min of meer Bulgaarse Ludogerets en bij 1 FC Nürnberg. De beoogde overkomst in het tussenjaar aan de IJssel werd mede mogelijk gemaakt door de verkoop van coach Stegeman en een vulgaire huurconstructie. Het zijn verwarrende tijden.
 

BlauwVinger

Well-known member
De buurman van Gevegt uit Dalfsen lijkt gehoor te willen geven aan de Loreleilokroep van PEC Zwolle supporters die in hem de gedroomde opvolger zien van John Stegeman.
 

gevegt

Well-known member
Dat lijkt mij een prima keuze. Kan ik eindelijk weer eens langer slapen en zonder dat houthakken wakker worden.
 
Bovenaan