PEC Zwolle Nieuwstopic

Balderas

New member
Ik ben benieuwd, in ieder geval altijd goed als er talentvolle spelers uit de regio richting Zwolle gaan.

Hebben ze daar bij Sv Dalfsen nog wat talenten in de C1 lopen dan? 6 februari mag ik met mijn C1 team daar heen voor een wedstrijd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd, in ieder geval altijd goed als er talentvolle spelers uit de regio richting Zwolle gaan.

Hebben ze daar bij Sv Dalfsen nog wat talenten in de C1 lopen dan? 6 februari mag ik met mijn C1 team daar heen voor een wedstrijd.

Oefenpotje?
 

gevegt

Well-known member
Ik ben benieuwd, in ieder geval altijd goed als er talentvolle spelers uit de regio richting Zwolle gaan.

Hebben ze daar bij Sv Dalfsen nog wat talenten in de C1 lopen dan? 6 februari mag ik met mijn C1 team daar heen voor een wedstrijd.
Nee.
 

Balderas

New member
Helaas, helaas maar Trent Sainsbury gaat ons verlaten. Persoonlijk vindt ik het erg jammer, hij begon niet sterk aan zijn periode maar liet later met zijn timing en sprongkracht toch zien dat hij als centrale verdediger wel behoorlijk wat talent heeft. Grootste probleem alleen bij hem, hij heeft bijna altijd wat! Struikelt hij niet over een sproeier dan heeft hij ergens anders wel weer last van. Maar hij gaat dus voor een (naar het schijnt) groot bedrag naar China.

Wat gaat dit verder betekenen voor Zwolle? Erg dik zitten we nu ook weer niet in de centrale verdedigers. Een contract verlenging van Dirk Marcellis zal nu wel zo goed als zeker zijn, maar er moet er wel ??n bij komen lijkt me.
 

Mommiej

Well-known member
Dat lossen ze op voor rest seizoen met Bouy. Dan houd je nog 4 centrale verdedigers over (Marcellis, Lam, Schenkeveld en Bouy).

Daarnaast maakt Gerard Nijkamp zojuist op twitter bekend dat Lam blijft ondanks interesse uit binnen- en buitenland. Of dit betekent dat het tot einde seizoen is of dat er ook contractverlenging bij komt kijken is niet bekend.


Geld voor Sainsbury zal geinvesteerd worden in het uitbreiden van de korte zijde waar de fanatieke aanhang staat neem ik aan.
 

Balderas

New member
Het is dit seizoen zo op te lossen, moet wel zeggen dat die Schenkeveld in mijn ogen tekort komt voor dit niveau, maar met Bouy kan je het zo oplossen. Als van Hintum dan straks weer terug is van zijn blessure van Polen weer naar rechts gaan en Marcellis samen met Lam het centrum weer bezetten.

Maar het wordt wel allemaal wat krapjes zo, Sainsbury dus nu al weg, Bouy die aan het einde van het seizoen weer terug gaat, Lam die naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van het seizoen gaat vertrekken en van Hintum die op zeker aan het einde van het seizoen vertrekt.

Dus ik mag hopen dat een deel van het geld besteedt wordt aan het versterken van de selectie.
 

Mommiej

Well-known member
D'r zal ook wel wat geld vrij komen voor de selectie, maar dan wel de selectie voor komend seizoen.
 

Mommiej

Well-known member
Lees nu ook op twitter berichten dat Lam voor 2 jaar gaat bijtekenen. Dat zou goed nieuws zijn!
 

Mommiej

Well-known member
PEC officieus terug naar cat.2, zit het bij volgende meting opnieuw in categorie 2 volgt de definitieve promotie
 

Balderas

New member
Younes Mohktar heeft na het afketsen van zijn transfer naar Turkije geen club meer en traint zolang mee bij Zwolle. Een contractaanbieding is niet uitgesloten.

Afgaande op zijn vorige periode bij Zwolle zeg ik direct doen. Afgaande op zijn periode bij Twente zeg ik, wacht nog maar even..
 

Balderas

New member
Maar mag helaas de rest van het seizoen niet spelen zoals het nu lijkt. Dit omdat hij dit seizoen dan voor 3 clubs uit zou komen en dat mag dan weer niet van de FIFA.
 

Balderas

New member
Niet echt nee, aan de andere kant hebben ze hem nu wel en aangezien aan het einde van het seizoen Becker en Meleg weer gaan heb je al een vervanger.

Ook gaan ze proberen hem alsnog speelgerechtig te krijgen
 

Abubakari

Well-known member
Niet echt nee, aan de andere kant hebben ze hem nu wel en aangezien aan het einde van het seizoen Becker en Meleg weer gaan heb je al een vervanger.

Ook gaan ze proberen hem alsnog speelgerechtigd te krijgen

Dejan Meleg? Zit die nu bij PEC? Ik dacht dat ie terug was naar waar ie vandaan kwam. Vojvodina ofzo.

Ah, je bedoelt Queensy Menig (even gegoogled op selectie PEC Zwolle).
 

Mommiej

Well-known member
Als ik PEC was zou ik dispensatie aanvragen komende tijd, volgens mij hebben we inmiddels geen 10 fitte veldspelers meer in de selectie zitten met alle blessures.
 
Bovenaan