PEC Zwolle Nieuwstopic

Balderas

New member
Het bestuur en Ron Jans gaan tijdens het trainigskamp in gesprek over een verlenging van zijn contract.

Zou voor Zwolle het beste zijn dat Jans nog een paar jaar langer zou blijven, hij blijft bezig met het verder uitbouwen van de club en daar hebben wij ontzettend veel baat bij.
 

Mommiej

Well-known member
Daarnaast Bouy aangegeven het niet erg te vinden om nog jaartje verhuurd te worden aan PEC (kopen geen optie vanwege financien) en PEC praat met Nottingham over definitief overnemen Veldwijk.

Om nog even terug te komen op keeperskwestie lijkt mij Boy de Jong de meest talentvolle van de 3 en juist hij krijgt de minste kansen...
 

Mommiej

Well-known member
Heb hem paar keer in actie gezien en daarin maakte die op mij veel betere indruk dan die andere 2.
 

Balderas

New member
De Jong heeft talent maar ik zie het ook niet in hem. Ten eerste is hij te klein, maar dat vind ik ook van Begois en heb de Jong een paar keer zien keepen (tegen amateurs) waarbij hij mij niet positief opviel. Tegen PSV viel hij dan wel weer erg sterk in.

Geval is ook dat van alle drie de keepers de contracten aflopen dit seizoen, alleen bij Begois en van der Hart is er een optie voor nog een seizoen. Mijn vermoeden is dat alleen het contract van Begois verlengd wordt en dat ze dan opzoek gaan naar een nieuwe keeper. Dus dit seizoen zien uit te zingen zo, ik verwacht niet dat er een keeper bij gaat komen deze winter, ik verwacht sowieso geen in of uitgaande transfers deze winter.
 

Balderas

New member
Bij Zwolle zijn ze bezig om het contract van Thomas Lam te verlengen, er zijn echter kapers op de kust. AZ wil proberen om na Rienstra ook Lam terug te halen naar Alkmaar. Ik
hoop het eerste maar het zal het tweede we worden. Financieel kunnen wij niet bieden wat een AZ wel kan. Zou zonde zijn mocht hij weggaan, zeer nuttige speler die je op meerdere posities in kan zetten.
 

gevegt

Well-known member
SuperUbermegatalent Jorick Maats heeft, ondanks meerdere aanbiedingen, voor PEC gekozen.:duim:
 

Balderas

New member
Jeugdkeeper van SV Dalfsen is dat toch?

Als die jongen echt zo goed als gezegd worden dan is dat prima nieuws.
 
Bovenaan