PEC Zwolle Nieuwstopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat weet ik, maar wist niet dat dat 4 dagen duurde. Dacht dat dat 24 uur nadat het gebeurd was weer kon.

Dat is per geval verschillend. Bij mij duurde dat ooit 3 dagen, bij anderen misschien 2, of 5.

24 uur vind ik wel heel snel overigens.
 

gevegt

Well-known member
Net even 7 kaartjes gehaald voor de wedstrijd tegen Roda. We zitten naast het uitvak, als er dus iets gebeurd ben ik er lekker snel bij.:duim:
 

JFK

Well-known member
Net even 7 kaartjes gehaald voor de wedstrijd tegen Roda. We zitten naast het uitvak, als er dus iets gebeurd ben ik er lekker snel bij.:duim:

Dan ga je wel even ouderwets maaien neem ik aan?
Geef die Joost maar een goede hengst op zijn kin!
 

gevegt

Well-known member
Dan ga je wel even ouderwets maaien neem ik aan?
Geef die Joost maar een goede hengst op zijn kin!
Als het nodig is zeker!
Buiten broer gevegt is de rest van de groep Duits, dus laat ik het eerst een onderonsje worden.
 

banshee

Member
Waarom speelt Bram van Polen de laatste weken eigenlijk niet? Vond hem vorig seizoen ??n van de dragende krachten...
 

Balderas

New member
Hij was de laatste weken geblesseerd. Staat vanavond wel weer in de basis, centraal achterin op de plek van Marcellis die nog niet fit is. Overigens moet ik wel zeggen dat van Polen dit seizoen nog niet is wat hij de voorgaande jaren liet zien.

Vanavond zal Achabar op de bank beginnen en Menig starten als spits. Nu ben ik geen voorstander van Menig in de spits, maar Achabar heeft zijn kansen nu ook wel gehad en blijft toch hopeloos falen. Ook zal Brama vanavond niet starten, zijn plek zal ingenomen worden door Warmerdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel jammer. Vanavond naar Woudestein. Ik had graag dan Achahbar weer even zien schitteren. Had een eretreffer mogen maken.
 

Balderas

New member
Menig heeft toch het gelijk van Jans bewezen. Een draak van een eerste helft dat wel, waarbij je van geluk mag spreken dat je niet achter komt te staan. Tweede helft ging het een stuk beter en als je zoals Koolwijk van je man af gaat verdedigen dan wordt het alleen maar makkelijker natuurlijk. Prima afgestraft door Menig.

En die Warmerdam mogen ze direct overnemen van ajax, prima aanwinst die alleen nog maar beter gaat worden.
 

Balderas

New member
Hij is nog jong en dat is aan veel dingen wel te merken, het is absoluut wel een speler met potentie en kan op den duur ook wel de linksback voor Feyenoord gaan worden. Hij moet echter nog wel een paar jaar ervaring op doen bij een club als Zwolle. Maakt nu vaak nog een te wilde indruk en moet slimmer worden.

Aanvallend gezien is het ook zeer redelijk, hij is snel en heeft een prima voorzet in huis. Het is wel een jongen voor de toekomst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De keren dat ik hem linksback heb zien spelen was tegen de Ajax jeugd. Die zullen wel gewoon een snelle buitenspeler hebben gehad. Alles is relatief natuurlijk. Jammer dat Achahbar niet wat sneller is.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe zit het eigenlijk met Mastour? Toch ook met een zeer positief verhaal binnengekomen, maar ondertussen nog niet gespeeld volgens mij.
 
Bovenaan