PEC Zwolle Nieuwstopic

Balderas

New member
Mastour zal vandaag medisch gekeurd gaan worden en komt dan op huurbasis ??n seizoen in Zwolle spelen.

Ik ken de jongen niet, maar afgaande op de verhalen kunnen we hier wel eens veel plezier aan gaan beleven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is natuurlijk wel wonderlijk dat zo'n supertalent ver wegzakt. Een Bojan heeft na huurtermijnen bij Milan en Roma ook de weg verder omlaag gezocht. Nu doet hij het aardig in Engeland bij Stoke (?), maar Barcelona lijkt er niet meer in te zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Een talent dat al op zijn 14e mag meetrainen met het eerste van een topploeg en diverse sponsordeals heeft lopen is wel gedoemd te mislukken als hij een paar jaar later nog steeds niet is doorgebroken inderdaad.

Alhoewel Zwolle Bouy ook aardig op de rit heeft gekregen. Blijft die trouwens nog bij Zwolle?
 

Balderas

New member
Het is echt afwachten hoe het uitgaat pakken met deze jongen, de verwachting moet niet te hoog zijn bij de supporters, maar het zou mooi zijn als deze jongen het bij Zwolle op de rit krijgt.

Wat betreft Bouy, die heeft aangegeven open te staan voor een terugkeer naar Zwolle maar een andere eredivisieclub ziet hij ook als optie. Hij heeft nu wel door dat Juventus het niet meer gaat worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou er ook niet te veel van verwachten. Als Milan er nog veel toekomst in zou zien, hadden ze hem niet naar Zwolle gestuurd. Vooral afwachten wat er nog over is van zijn potentieel, waarop AC Milan hem in eerste instantie heeft vastgelegd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jullie gaan je kapot ergeren aan die gast, Zwolle-fans. Misselijke mentaliteit en van meeverdedigen heeft deze knul echt nog nooit gehoord. Ik hoop dat hij ook af en toe wat van zijn absolute klasse gaat laten zien.
 

Ceephax

New member
PEC huurt Django Warmerdam voor 1 seizoen van Ajax. Na Queensy Menig de 2e Ajax-huurling in de selectie van de Zwollenaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat is er eigenlijk met PEC aan de hand? Laatste jaren toch altijd heel goed bij de start van de competitie en in het linkerrijtje. Nu op de laatste plaats met 1 punt en maar 1 doelpunt gemaakt. Ze hadden toch niet het zwaarste programma met NEC en Sparta. Een doelstelling wat bestaat uit handhaving spreekt ook niet echt veel ambitie uit en zag ik nu Menig in de spits lopen zaterdag?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PEC kwam voor een punt aldus Jans en wilde counteren met Menig. Ik vond ze heel zwak.

PEC heeft natuurlijk wel jaren boven haar stand geleefd en het beleid met de huurlingen pakte goed uit, maar leverde geen centen op. Er staat geen kapitaal en dus kunnen ze niet verder bouwen. Nu er niet zulke goede huurlingen zijn, vallen ze dus ver terug en financieel is er dus niks mogelijk.

Dan doet een club als Heracles dat beter.
 

Batigoal

Well-known member
Ze hadden vorig jaar natuurlijk wel het voordeel dat er met Veldwijk een echte goalgetter liep. Achachbar valt wat tegen heb ik het idee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PEC Zwolle Nieuwstopic

Met Achahbar moet je echt dicht tegen de vijandelijke goal aan spelen. Hij mist snelheid. Qua doelgerichtheid zal hij niet minder zijn dan Veldwijk. Alleen fysiek is hij natuurlijk minder. Hij kan op zich goed koppen, maar zal door zijn lengte niet veel kopduels winnen.
 

Balderas

New member
We hebben jaren met een aanspeelpunt voorin gespeeld. Een grote sterke spits (Avdic, Necid en Veldwijk) stond er altijd. Nu hebben we simpelweg geen spits, Achabar is een leuk spelertje maar geen spits zoals die nodig is in Zwolle. De laatste seizoen is de speelstijl daarop afgesteld en nu moet het in eens anders, wat dus (nog) niet werkt.

Maar gelukkig hebben ze gezien dat het zo niet wil dus komt er weer een grote sterke spits naar Zwolle. De Deen Nicolai Brock Madsen zal een jaar gehuurd gaan worden van Birmingham City. Ik ken de kwaliteiten van deze speler niet, maar beter dan Menig in de spits kan het al snel zijn..

Overigens hoop ik dat er voor het sluiten van de markt ook nog een centrale verdediger bijkomt, alleen met Marcellis, van der Pavert en Kvida gaan we het niet redden
 

JMD

Well-known member
Dekker van PEC scheurt zijn kruisband. Dat is al de zoveelste in de laatste jaren. Afgelopen zondag merkte Jans in Studio Voetbal op dat hij toch wilde gaan kijken naar het kunstgras, want dit is allemaal te toevallig....

Pijnlijk dat dan net in de week erna er weer een slachtoffer is.
 

Pascallovic

Well-known member
Dekker van PEC scheurt zijn kruisband. Dat is al de zoveelste in de laatste jaren. Afgelopen zondag merkte Jans in Studio Voetbal op dat hij toch wilde gaan kijken naar het kunstgras, want dit is allemaal te toevallig....

Pijnlijk dat dan net in de week erna er weer een slachtoffer is.
Jans' had het er juist over met de wetenschap dat Dekker waarschijnlijk zijn kruisband had gescheurd. Dit is niet na zondag gebeurd.
 
Bovenaan