PC-Topic

Batigoal

Well-known member
In dit topic alles over de personal computer.

Heeft er iemand al Windows 10 ge?nstalleerd? Ik lees gemixte verhalen en weet niet of ik er aan moet beginnen.
 

Shayman

New member
Ik kan van alles horen maar ik wacht het in elk geval even rustig af want ik zie nog geen toegevoegde waarde tov 7.
 

Jozsef

New member
Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft in 1x een goed draaiend iets kan presenteren.

Windows 7 toch wel? Oke, met een later servicepack voor wat kleine kinderziekte's maar verder een erg stabiel OS.
Windows 8 zuigt, zeker met die tegels, irritant sidemenu en vooral het gemis van de startknop. Allemaal anders in 10.
Windows 10 schijnt te zijn wat het fiasco Windows 8 had moeten zijn. Net als Windows 7 na het geflopte Vista.
 

willy

Active member
Is er hier iemand die voor een leuk prijsje een website kan bouwen?
We willen de website van Sander een keer opnieuw laten opzetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is er hier iemand die voor een leuk prijsje een website kan bouwen?
We willen de website van Sander een keer opnieuw laten opzetten.

Neem even contact op met Voetbal-Coach, de admin van dit forum. Hij heeft daar een bedrijfje in, volgens mij.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de 'reservering' wel, maar nog geen upgrade. Verschilt het per persoon, of per land?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb de 'reservering' wel, maar nog geen upgrade. Verschilt het per persoon, of per land?

Per land. In Nederland is 'ie al beschikbaar voor iedereen. In Limburg pas over een paar dagen.





























Zo makkelijk, I know...
 

Methone

New member
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er wel een pop-up zou verschijnen dat de download gereed was voor installatie, maar dat gebeurde dus niet.
Kwam er achter dat ik het al kon installeren toen ik op het windows 10 logo'tje drukte.
 
Bovenaan