Pauw

Wigboldus

Well-known member
Ik weet niet of iemand gisteren Pauw heeft gekeken, maar ik was onder de indruk van de mensen die een ongeluk meemaakten. Hoe ze hierna met de dader van het ongeluk omgingen. Ik wou dat ik hetzelfde kon doen in zo'n situatie. Tegelijk zie je ook dat religie of geloof zoveel goeds kan doen met een mens.

http://pauw.vara.nl/media/354711
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb het ook gezien, eerder die avond Spotlight gezien waar een hele andere kant van het geloof belicht werd. Misschien bestaat God en liet hij mij gister later op de avond zien wat hij voor heeft met de mensheid, dat God liefde en vergeving is en niet elkaar de kop inslaan omdat de ??n iets anders gelooft dan de ander of schijnheilige mispunten die met hel en verdoemenis dreigen om het klootjesvolk er onder te houden terwijl ze zelf intussen alles doen wat God verboden heeft. Deze mensen zijn een lichtend voorbeeld voor iedereen op de hele wereld. Die man zou Paus moeten worden en die vrouw de rest van het Vaticaan een schoonmaakbeurt moeten geven. Ik ben niet zo'n liefhebber van het soms wat na?eve en we?e sfeertje wat rondom sommige gelovigen hangt, maar voor deze mensen maak ik graag een uitzondering. Wat een geweldige mensen, niet alleen vergeving maar ook medeleven met de veroorzaker van het ongeluk kunnen betonen, diep respect.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, dat wist Derksen gisteren natuurlijk al dat hij weer zou moeten komen opdraven.
 

Janssen

Well-known member
En hoe ging het? Op social media zie ik vooral Marokkanen bevestigen waarom Derksen gelijk heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. De ongeletterde Marokkanen zullen wel afvragen waarom ene Johan Derksen met de presidentsverkiezingen meedoet.
 

gevegt

Well-known member
Zwak optreden van Derksen. Hij schermde weer met zijn jarenlange voetbalervaring maar kent Magreb 90 niet ( hij kon dus scoren voor open doel ). Verder herhaalde hij wat hij afgelopen maandag zei en bevestigde met zijn 'deftige clubs' theorie dat er ook door de witte Nederlander keihard wordt gediscrimineerd. Het minst sterk waren zijn constant persoonlijke aanvallen naar zijn discussiepartner, die zelf ook niet zo sterk was.
 

zwammy

Well-known member
Dat begrijp ik niet.

Er zou toch aangifte gedaan worden wegens haatzaaien. Gaat dat nog door of valt dit toch onder vrijheid van meningsuiting van Johan volgens dat menneke?


Wel vreemd, zeggen dat Charlie Hebdo een Joods complot is mag wel, zeggen dat je niet meer dan 3 marokkanen in je elftal moet hebben mag niet
 
Bovenaan