Overige landentoernooien

Unregistere

Well-known member
In de CONCACAF staat eind deze week de vierde kwalificatiewedstrijd voor de Nations League op het programma. Met natuurlijk weer Cura?ao, Suriname, Sint Maarten en Aruba in actie. Bij Sint Maarten debuteren Gerwin 'Smally' Lake (SV Poortugaal) en Kay Gerritsen (FC Lisse) in de selectie.

Aruba gaat het met deze mannen proberen tegen Saint Lucia:

29vkj76.jpg


Toch grappig, ??n huidige ASWH'er en twee ex-spelers van onze club.
 

Sensini

Active member
In de CONCACAF staat eind deze week de vierde kwalificatiewedstrijd voor de Nations League op het programma. Met natuurlijk weer Cura?ao, Suriname, Sint Maarten en Aruba in actie.[...]

En niet te vergeten Bonaire, die twee keer spelen omdat ze nog een wedstrijd in te halen hebben.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, Argentini? speelt wel meer wedstrijden dan een oefenwedstrijd. Het zou mooi zijn als hij hetzelfde kon betekenen voor zijn land als Ronaldo voor Portugal of Bale voor Wales :)
 

Unregistere

Well-known member
Aruba, met ASWH-speler Noah Harms als debutant in de basis en voormalig ASWH-reservedoelman Eric Abdul tussen de palen, verloor met 3-2 van Saint Lucia. Invaller Josh Gross Santana, die ASWH vorige maand verruilde voor het Arubaanse SV Dakota, maakte nog wel een doelpunt.
 

Sensini

Active member
Sint Maarten (Nederlands deel) wint met 4-3 van Sint Maarten (Frans deel). Gerwin Lake scoorde twee keer. Overigens werd de wedstrijd niet op het eiland zelf gespeeld maar op naburig Anguilla, net zoals de overige thuiswedstrijden van beide Sint Maartens. Aruba en Bonaire speelden hun thuiswedstrijden op Cura?ao. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft dat te maken met de eisen aan de stadions.

De 4-2 van Gerwin Lake:
https://twitter.com/CNationsLeague/status/1109551640393084929

Als ik die beelden zo zie betwijfel ik dat het de eisen aan het stadion waren waarom ze niet op Sint Maarten speelden...
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ja, heeft ongetwijfeld met Irma te maken.

Het was trouwens de allereerste Sint Maarten vs St Martin ooit :)
 
Bovenaan