Overige landentoernooien

Batigoal

Well-known member
Die kortzichtigheid kan ik zo slecht tegen. Beloften in de reguliere competitie willen ivm de weerstand en dan spelers thuishouden van het hoogst denkbare podium.

Wie zijn er niet bij trouwens?

Ik mis Justin Kluivert sowieso. En Pierie van Heerenveen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En wat worden die spelers er beter van om mee te trainen met de selectie ten opzichte van het spelen van een EK?

Dat ze wellicht hun plaatsje voor komend seizoen veroveren?

Ik bedenk mij dat Knoester wellicht ook mee zou mogen.

Die is van PSV toch?? :p

Die zien we dus nooit in het eerste...

Die hopt wel door als het hem niet zint. Is redelijk rap van NEC via Feyenoord (was tweede spits achter Vente) naar PSV.
 

erka

Well-known member
Zo, voor de statistici. Wanneer won een Nederlandse landenploeg (op welk niveau maakt niet uit) voor het laatst met 3 goals verschil van Duitsland?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo, voor de statistici. Wanneer won een Nederlandse landenploeg (op welk niveau maakt niet uit) voor het laatst met 3 goals verschil van Duitsland?

De lichting Vilhena/Achahbar of anders Schuurman/Nouri etc.?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Troupee is er ook niet bij. Frenkie de Jong ook niet en zo zijn er nog meer.
 

Eef de Kip

Well-known member
En over 10 jaar verliezen we volkomen kansloos met 4-1 van ze.

Quote deze maar even voor de zekerheid.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie dat Ryan Sessegnon scoorde voor Engeland. Dat is ook wel een fenomeen hoor. Regelmatig scorende linksback en geboren in mei 2000. Je vraagt je af hoe goed hij wel niet kan worden als hij nu al overeind blijft in de Championship.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zie dat Ryan Sessegnon scoorde voor Engeland. Dat is ook wel een fenomeen hoor. Regelmatig scorende linksback en geboren in mei 2000. Je vraagt je af hoe goed hij wel niet kan worden als hij nu al overeind blijft in de Championship.

Die zal dan wel naar Everton gaan voor 58 miljoen.
 
Bovenaan