Overige landentoernooien

U.G.

Well-known member
Eurosport 2.

Rust, 0-0. Oranje had het in begin heel even moeilijk, maar vecht prima terug nu. 50/50.
 

erka

Well-known member
Zit ook even te kijken maar die keepert van Nederland, das een goeie hoor. Bijlow van Feyenoord.

En Kadioglu ook, maar dat wisten we al. Je ziet het verschil in handelingssnelheid tussen hem en een aantal andere spelers.
 

U.G.

Well-known member
Het is een Oranje B overigens, want Nederlandse clubs hebben niet helemaal mee willen werken voor dit toernooi, vanwege de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Zegt wel wat over de generatie. Best een goede lichting. Helaas alleen al een aantal naar Engeland.
 

U.G.

Well-known member
Numero tres. Nederland voor het eerst uitzicht op plaatsing KO fase in deze categorie.
 

de waan

Well-known member
Het is een Oranje B overigens, want Nederlandse clubs hebben niet helemaal mee willen werken voor dit toernooi, vanwege de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.
Die kortzichtigheid kan ik zo slecht tegen. Beloften in de reguliere competitie willen ivm de weerstand en dan spelers thuishouden van het hoogst denkbare podium.

Wie zijn er niet bij trouwens?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die kortzichtigheid kan ik zo slecht tegen. Beloften in de reguliere competitie willen ivm de weerstand en dan spelers thuishouden van het hoogst denkbare podium.

Wie zijn er niet bij trouwens?

Weet niet of ze allemaal zouden zijn geselecteerd, maar Wehrman, Malacia en Vente trainen nu bij Feyenoord 1 mee. Verder is Chong ex-Feyenoord/Man Utd volgens mij geblesseerd.
 

de waan

Well-known member
En wat worden die spelers er beter van om mee te trainen met de selectie ten opzichte van het spelen van een EK?
 

U.G.

Well-known member
Ik weet echt niet wie er niet bij zijn, ik leerde dat net vd commentator ;)

Ik heb wel zin straks op Portugal-Nederland zeg. Al vielen de Portugeesjes me gisteren niet helemaal mee.
 
Bovenaan