Overige landentoernooien

U.G.

Well-known member
Naja, ik dacht heel even na het lezen van die laatste berichtjes hier dat Spanje ff flink op de broek had gekregen. 1-0 dus.

Volgende toernooi, morgen begint het U19 EK. En guess what, ook Nederland doet 'ns een keer mee. En ze mogen gelijk tegen de Duitsers a.s. maandag ( meen ik ), zal op deze krautforum wel wat gemengde gevoelens opleveren dacht ik zo.

De groep met Portugal begint morgen al.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Toch wel een klein beetje sneu. Ik heb niets met of tegen Duitsland en ik realiseer me dat dit land op alle fronten de beste is. Dat mag schijnbaar niet. Nou jammer dan. Niet voor mij overigens
 

Abubakari

Well-known member
Niet zo aangebrand doen joh, het was/waren maar een (paar) grapje(s) hoor. Ik stalk alleen gevegt. Op gezette tijden.
 

Bonehead

Well-known member
Joh, ik ben helemaal niet aangebrand. Dan had ik wel andere woorden gebruikt. Je zult wel een andere soort gevoel voor humor hebben dan mij. Ik zie er immers de lol er niet van in. Prima. Dan stop ik bij deze.
 

Eef de Kip

Well-known member
Joh, ik ben helemaal niet aangebrand. Dan had ik wel andere woorden gebruikt. Je zult wel een andere soort gevoel voor humor hebben dan mij. Ik zie er immers de lol er niet van in. Prima. Dan stop ik bij deze.

Ah joh, flauwe grappen waarvan anderen de lol niet van in kunnen zien zijn er in overvloed hier. Lekker laten gaan toch? Geven en nemen hoor.
 

U.G.

Well-known member
Oranje, de boys van Stekelenburg, doet het op het moment echt niet slecht tegen Duitsland.
 
Bovenaan