Oud-Feyenoorders

Batigoal

Well-known member
Royston Drenthe gaat naar het Spaanse Racing Murcia. Niet te verwarren met het bekende Real Murcia, heeft Racing een nogal dubieuze reputatie. Ik denk dat het avontuur van Drenthe niet lang gaat duren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Royston Drenthe gaat naar het Spaanse Racing Murcia. Niet te verwarren met het bekende Real Murcia, heeft Racing een nogal dubieuze reputatie. Ik denk dat het avontuur van Drenthe niet lang gaat duren.

Is dat die club die toen Joleon Lescott voor een duel contracteerde, maar dat hij dat duel niet kon spelen vanwege corona en quarantaine?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kan dat nou? Je zou zeggen dat hij met 7 kinderen bij vier vrouwen toch genoeg beweging krijgt.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat nog niet echt lekker met 'supertalent' Chong. Uitleenbeurten bij Werder Bremen en Club Brugge werden geen succes, dus nu gaat hij het maar proberen bij Birmingham City.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaat nog niet echt lekker met 'supertalent' Chong. Uitleenbeurten bij Werder Bremen en Club Brugge werden geen succes, dus nu gaat hij het maar proberen bij Birmingham City.
Ik weet ook niet precies wat hij in Manchester gedaan heeft. Want de keren dat ik hem de afgelopen jaren zag spelen, was hij fysiek en technisch niet verder dan toen ik hem op zijn 16e in de jeugd zag spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zat ook niet echt op Chong te wachten nee. Jarenlang in de opleiding gezeten en voor een habbekrats vertrokken. Geef je hem hier de kans en slaagt hij, dan verpatsen ze hem aan een Spaanse club. Laat hem maar lekker in de Championship zijn carrière uit het slop trekken. Wat Jamel ook zegt is hij geen stap verder dan de laatste keer dat wij hem op Varkenoord hebben gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. Hopelijk verkopen ze hem en vangen wij nog een opleidingsvergoeding en eventueel een doorverkooppercentage.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zit zo’n goed mens niet mee. Neem aan dat we geld voor hem gaan inzamelen zodat hij iig geen financiële zorgen meer hoeft te hebben voor hem en zijn gezin.
 
Bovenaan