[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

fr-keff

Active member
Excelsior weer op bezoek gehad maar het blijkt dat ze nog niet genoeg centjes hebben om Muhren mee te nemen. Dat zal nog wel een paar kilo oud papier ophalen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig maar. Anders stond ik na het vastleggen van Hendrikx in de min.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer geen overwinning. Hopelijk tegen FC Groningen revanche voor de bekerwedstrijd.
 

fr-keff

Active member
Vanavond belangrijke wedstrijd in Amsterdam. AZ kan... herstel: gaat de titelrace weer helemaal open gooien!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik moet toch weer eens een keer echt punten gaan pakken. De laatste overwinning is al een hele tijd geleden. Maar niet getreurd, de vorige keer hielp mijn trainingskamp ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah dit keer wel gewonnen. Van de veertien schoten ging er gelukkig een in de negentigste minuut er wel in. Loop ik nog steeds twee punten achter op het schema voor 34 punten.
 

Fabian

Active member
Het is wel een eigenaardig spel. Je wint met 6-0 van PSV. Met 1-7 van Ajax. Vervolgens verlies je met grote cijfers van Vitesse en AZ, speel je gelijk nu weer tegen NAC.

Verklaar het maar.
 

Mario

Well-known member
Het is wel een eigenaardig spel. Je wint met 6-0 van PSV. Met 1-7 van Ajax. Vervolgens verlies je met grote cijfers van Vitesse en AZ, speel je gelijk nu weer tegen NAC.

Verklaar het maar.

Heel realistisch voor een Feyenoord coach ...
 

Nik

Member
Zag dat AZ tegen je op trainingskamp was geweest. Andere teams misschien ook ? Dat zou het kunnen verklaren.
 

fr-keff

Active member
Feyenoord tegen mij op trainingskamp? En dan nog 4-1 verliezen... AZ was trouwens ook op trainingskamp.
 
Bovenaan