[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Niet echt specifieke wensen. Ik kijk meestal wat er een beetje op de transferlijst staat. Momenteel ben ik voor mijn achterhoede op zoek naar verdedigers van 77 of meer. Voor het middenveld zou ik nog een middenvelder kunnen gebruiken met verdedigende skills van meer dan 77 of een jonge trainbare verdedigende middenvelder met iets minder skills dan dat. Over mijn voorhoede en keepers ben ik wel tevreden. De basis en de reserve keeper en mijn eerste spits zijn uitstekend. De derde keeper en de overige voorhoede vallen nog wel te trainen naar een hoger niveau. Maar als er toevallig een goede jonge spits voorbij komt sla ik wellicht toe.

Ik had de vraag al eens gesteld, maar waar is de fysiotherapeut goed voor? Herstelt hij vermoeide spelers?
 

Nik

Member
Feyenoord tegen mij op trainingskamp? En dan nog 4-1 verliezen... AZ was trouwens ook op trainingskamp.
Ik bedoelde ook dat jij op trainingskamp was tegen Feyenoord.

Mijn scout kwam opvallend gisteren terug zonder mijn gewenste aankoop...

Wellicht al eerder door een ander team gescout !?

Ik had de vraag al eens gesteld, maar waar is de fysiotherapeut goed voor? Herstelt hij vermoeide spelers?

Ja
 

Fabian

Active member
Mijn scout is ook meerdere keren teruggekomen zonder een potenti?le aankoop. Dus is niet vreemd.
 

Nik

Member
Wie wil je scouten, Keff?
Daarnaast kan het ook zijn dat de stats van OSM-Scout niet meer overeenkomen met de stats op OSM zelf. Ik weet niet of dit tegelijkertijd wordt aangepast.
 

Fabian

Active member
Twee grote overwinningen en men wordt bang...

Maar dit is dus een spel waar je met een trainingskamp geheid wint.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee. De eerste keer had ik thuis tegen NAC een trainingskamp ingezet. Dat leverde geen overwinning op. Dan schat ik het verschil tussen Feyenoord en Vitesse iets meer in jouw voordeel in dan het niveau van NAC ten opzichte van Excelsior.
 

Nik

Member
Daarnaast speelt je tactiek ook een grote rol. Ik verloor in de laatste minuut van Feyenoord met 0-1 (zonder trainingskamp), terwijl de selectie van Feyenoord vele malen beter is. Als ik mijn normale, aanvallende tactiek had gebruikt was het zeker 4 of 5-0 geworden, nu had ik met een beetje geluk gelijk gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, dan hoop ik dat de transfergoden mij weer even gunstig gezind zijn.
 

Fabian

Active member
Daarnaast speelt je tactiek ook een grote rol. Ik verloor in de laatste minuut van Feyenoord met 0-1 (zonder trainingskamp), terwijl de selectie van Feyenoord vele malen beter is. Als ik mijn normale, aanvallende tactiek had gebruikt was het zeker 4 of 5-0 geworden, nu had ik met een beetje geluk gelijk gespeeld.

Toen ik meer op de aanval ging, kreeg ik juist klop. Dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah jij bent Krul12. Hallo, bij Excelsior moet ieder dubbeltje worden omgedraaid.
 
Bovenaan