[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

Ach voor de drie samen was het een prima deal. Ik kan niet scouten en met zulke stats sta je bij Excelsior altijd in de basis en valt er weinig te trainen. Dan heb ik meer aan een jonge aankoop als Raj Vloet die wel trainbaar is en als startniveau het niveau van Bruins heeft. Verder heb ik nu een Botaka die prima te trainen is, Kuipers en Abel. Al zal die laatste wel nooit meer een niveau halen dat ik er echt iets aan heb.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet wie de 17 jarige Servier met 78-73-75 had gescout, maar bedankt :rumcolaa: Lekker trainen en dan verkopen voor v???l meer. Dat was me de 11 miljoen wel waard.
 

Abubakari

Well-known member
Bied ik dik 4 miljoen op Kishna, gaat Ajax 6,5 miljoen vragen. ik heb maar 6.1 miljoen.
Werk eens een beetje mee Ajax! :mad:
 

Abubakari

Well-known member
Vervelende club h? dat Ajax.
Hier wel ja.
Morgen is het Ajax-Cambuur. Als Ajax niet mee wil werken gaat Cambuur er morgen met gestrekt been in, schop ik die Kishna gewoon over de hekken.

Heb jij niet wat in de aanbieding voor Cambuur?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hier wel ja.
Morgen is het Ajax-Cambuur. Als Ajax niet mee wil werken gaat Cambuur er morgen met gestrekt been in, schop ik die Kishna gewoon over de hekken.

Heb jij niet wat in de aanbieding voor Cambuur?

Twente heeft Borven te koop, voor weinig. Is trainbaar.

Of Mohktar
 

Fabian

Active member
Hier wel ja.
Morgen is het Ajax-Cambuur. Als Ajax niet mee wil werken gaat Cambuur er morgen met gestrekt been in, schop ik die Kishna gewoon over de hekken.

Heb jij niet wat in de aanbieding voor Cambuur?

Mijn selectie is al afgeroomd. Maar als je even wacht. Ik ben aan het scouten naar een aanvaller (vanavond heb ik daar duidelijkheid over). Als ik daar de centjes voor heb, kun je Manu ophalen wat mij betreft voor een redelijk bedrag. Manu heeft een waarde van 71.
 

Abubakari

Well-known member
Twente heeft Borven te koop, voor weinig. Is trainbaar.

Of Mohktar

4,5 miljoen voor iemand die niet zo goed is als mijn beste aanvaller... Ik zoek naar directe versterkingen.

Wat een klotenspel is dit. Ik rak mijn spelers niet kwijt, krijg er zelden een nieuwe bij, verlies een wedstrijd die Cambuur normaal altijd wint, train me een ongeluk, maar het blijft dezelfde middelmaat. Nog even en ik lever mijn contract weer in.:mad:
 

Abubakari

Well-known member
Mijn selectie is al afgeroomd. Maar als je even wacht. Ik ben aan het scouten naar een aanvaller (vanavond heb ik daar duidelijkheid over). Als ik daar de centjes voor heb, kun je Manu ophalen wat mij betreft voor een redelijk bedrag. Manu heeft een waarde van 71.

Manu terug naar Cambuur lijkt me wel wat. Ruilen tegen Scheepers, is goed trainbaar.;)
 

Fabian

Active member
Manu terug naar Cambuur lijkt me wel wat. Ruilen tegen Scheepers, is goed trainbaar.;)

Ik hoef niet te ruilen. Wil er wel een bedrag tegenover zien.

Voor 3,5 miljoen is hij van jou en dan zit ik nog onder zijn transferbedrag. Maar pas vanavond als mijn scout terug is.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoef niet te ruilen. Wil er wel een bedrag tegenover zien.

Voor 3,5 miljoen is hij van jou en dan zit ik nog onder zijn transferbedrag. Maar pas vanavond als mijn scout terug is.

Kijk VoetbalCoach, zo kan het dus ook. Met je 6,5 miljoen voor Kishna. :mad:
Tactiek: GESTREKT BEEN dus morgen. Schoppen wie je raken kan met scheidsrechter Higler (mild).

Wij hebben dus een mondelinge overeenkomst over Manu, maar omdat je vanavond vrij bent kunnen we nu ook wel zaken doen toch?
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Kijk VoetbalCoach, zo kan het dus ook. Met je 6,5 miljoen voor Kishna. :mad:
Tactiek: GESTREKT BEEN dus morgen. Schoppen wie je raken kan met scheidsrechter Higler (mild).

Wij hebben dus een mondelinge overeenkomst over Manu, maar omdat je vanavond vrij bent kunnen we nu ook wel zaken doen toch?

Ik ben vrij inderdaad. Haha, niet eens in de gaten.

Nou, gefeliciteerd met Manu.
 

Abubakari

Well-known member
80804.jpg

Hij is terug! (Bedankt Feyenoord!).

Het is toch godsgeklaagd dat ik als Ajacied door een Feyenoorder gematst moet worden en dat een mede Ajacied me het vel diep over de oren wil trekken.
Ik heb nog € 2.672.443 miljoen in kas, ik kom nu Andersen halen! Zo niet dan schop ik dat hele Ajax doormidden.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Hier wel ja.
Morgen is het Ajax-Cambuur. Als Ajax niet mee wil werken gaat Cambuur er morgen met gestrekt been in, schop ik die Kishna gewoon over de hekken.

Heb jij niet wat in de aanbieding voor Cambuur?

Ah, zo eentje ben jij er. Stapt meteen over naar de concurrent!

Laatste voorstel: 6 miljoen en winst morgen is 'ie voor jou. Kan makkelijk 7 voor hem krijgen op de transferlijst ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vermoed dat Abu nu geen behoefte meer heeft aan Kishna, maar meer aan Andersen.

EDIT: Alleen Nik en ik moeten vanavond in actie komen. Nik heeft dan tenminste nog een thuiswedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan