[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

[OSM] DVK 2.0 in de Eredivisie

JMD heeft vandaag een speler verkocht aan Excelsior en Voetbal Coach heeft niet direct afwijzend gereageerd op aanbiedingen van Excelsior vandaag, dus vanuit Kralingen geen klachten. Wijs Zwolle maar met PEC en veren de deur.
 

Kevah

New member
Ik denk nog steeds dat wij in een ander vijvertje aan het vissen zijn dan jullie het vijvertje van jullie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als jij achter Immers aan zit, dan vis je kennelijk in dezelfde vijver. Dat zal vermoedelijk wel een uitzonderingsgeval zijn. Excelsior kan op Dordt na bij iedere club zich wel versterken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Henkie Veerman mag ook nog steeds weg hoor.


Derby zometeen. Ik kan niet wachten!
 

Abubakari

Well-known member
Hoppaa! Hup Samba Sam!

Ach, zo lang het in het echt maar gewoon Hoppaaaa SAMBA SANDER (x2) blijft.

Maar hoe moet ik zo'n wedstrijd eigenlijk ooit winnen? Van de Eagles kan ik nog winnen, maar het verschil tussen Cambuur en Heerenveen is dik 20 miljoen. Is er uberhaupt een manier om zo'n wedstrijd te winnen met een veel lager ingeschaalde ploeg? Want anders is de lol er toch gauw af?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ach, zo lang het in het echt maar gewoon Hoppaaaa SAMBA SANDER (x2) blijft.

Maar hoe moet ik zo'n wedstrijd eigenlijk ooit winnen? Van de Eagles kan ik nog winnen, maar het verschil tussen Cambuur en Heerenveen is dik 20 miljoen. Is er uberhaupt een manier om zo'n wedstrijd te winnen met een veel lager ingeschaalde ploeg? Want anders is de lol er toch gauw af?

Dat kan wel, maar dan moet je je goed inlezen in de tactieken en kijken hoe je met verdedigend spel een ander spel kunt ontregelen en kijken hoe iemand anders speelt en daarop inspelen. Bovendien worden je spelers door de training echt wel beter en krijg je straks een betere spelersgroep.
 

Abubakari

Well-known member
Dat kan wel, maar dan moet je je goed inlezen in de tactieken en kijken hoe je met verdedigend spel een ander spel kunt ontregelen en kijken hoe iemand anders speelt en daarop inspelen. Bovendien worden je spelers door de training echt wel beter en krijg je straks een betere spelersgroep.

Meleg (20) is nu al 2 dagen non stop aan het trainen en nog steeds 0,0 beter geworden. Dus dat gaat verdomd lang duren op deze manier.

Maar dan is het toch nog steeds makkelijker om met Feyenoord, PSV of Ajax te winnen dan met Dordt of Cambuur? Competitievervalsing! Ik moet uren lezen en met verdedigend spel een saaie wedstrijd spelen en hopen dat ik met 1-0 win terwijl je met een (van het begin van de competitie af aan) sterke ploeg gewoon de 11 sterkste poppetjes opstelt om een grote kans op winst te hebben?
 

Voetbal-Coach

Administrator
Je kan spelers kopen. Als er niets op de transferlijst staat, kan je met een seizoenkaart ook zelf scouten.

Sta bovenaan trouwens. Hoppa.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb al wat spelers gekocht, maar met Cambuur gaat het versterken niet zo snel, en als ik bijvoorbeeld bij Ajax aanklop weigeren ze elke medewerking.

En een seizoenkaart moet je voor betalen toch? Ga ik niet aan beginnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Abu, het is de bedoeling dat je je doelstelling haalt. Cambuur zal misschien op het einde van de competitie, als ook jij 11 80+ spelers hebt, vast wel eens winnen van een club als Ajax, maar in het begin is dat gewoon 'onmogelijk'
 

banshee

Member
Die Banshee heeft al eerder laten zien uitstekend te kunnen presteren met zijn afzichtelijke loopgravenvoetbal, dus we kunnen aan de bak. :rolleyes:

Heeeeee PESJE, oppassen. Je hebt niet in de gaten zeker dat ik 4-3-3 speelde !!!
Niks loopgraven, vol op de aanval tegen en IN Rotterdam.

Sorry Fabian
 

Kevah

New member
Tja ik kreeg 5-0 klop van Ajax, maar daarna win ik dik van zowel Vitesse als van dordrecht.
Nu is dordrecht niet zo onlogisch, maar met 1-6 van Vitesse winnen vind ik voor een club als PEC toch een prestatie!
en zonder op volle oorlogssterkte aan te treden een 2-0 verlies tegen PSV vind ik ook nog netjes.

20 jaar wordt inderdaad een kritieke grens.
Vroeger werd een speler van 18 of jonger iedere dag beter, van 19 2 dagen wel 1 dag niet en van 20 of ouder was het om en om of nog minder.

Nu is het wat meer random, maar komt er ook vaker een +2 bij :)
 

Kevah

New member
Ik heb al wat spelers gekocht, maar met Cambuur gaat het versterken niet zo snel, en als ik bijvoorbeeld bij Ajax aanklop weigeren ze elke medewerking.

En een seizoenkaart moet je voor betalen toch? Ga ik niet aan beginnen.

Dat klopt, maar opzich zijn de kosten nog wel te overzien, maar ik vertik het ook nog. Ik wil eerst zien of ik het nog wel net zo leuk vind als vroeger.
 
Bovenaan