[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck, die zag ik ook staan. Ik hoopte dat ik mazzel had en vannacht drie spelers zou verkopen zodat ik hem kon binnen hengelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck steelt Dordrecht gewoon voor de neus van Excelsior Saymak weg.
 

Fabian

Active member
Ik heb genoeg 'cadeautjes' uitgedeeld. Voor Nelom is het echt het bedrag dat op de transferlijst staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sorry voor mij een betere deal, maar hij betaalde het bedrag waar hij maximaal voor verkocht kon worden. Op de transferlijst.

Goede deal toch. Geen Voetbal-Coach praktijken die een bod van 3,5 miljoen of 4 miljoen euro bod op Andersen afslaat om hem vervolgens te verkopen voor 3 miljoen aan een andere club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Middenvelder van ADO. Niet interessant voor jou, maar iedere eredivisie speler kan interessant zijn voor Excelsior.
 

Abubakari

Well-known member
Goede deal toch. Geen Voetbal-Coach praktijken die een bod van 3,5 miljoen of 4 miljoen euro bod op Andersen afslaat om hem vervolgens te verkopen voor 3 miljoen aan een andere club.

Andersen wilde wel geld toe geven om bij Cambuur te mogen spelen, zo vertelde hij net. "Ik sliep in Denemarken onder een Cambuur dekbed in een Cambuur pyama".

Goed nieuws mensen, jullie kunnen Narsingh kopen!

Net weer een oefenwedstrijd gespeeld waarin niemand beter is geworden. :mad:
 

Max

Administrator
Forumleiding
De club moet gewoon een goede trainer aanstellen. Bij mij wordt vrijwel iedere wedstrijd een speler wel beter en bij trainingen in principe de helft van de spelers.
 

Fabian

Active member
De laatste twee oefenwedstrijden ook geen beterschap bij mijn spelers. De trainingen helpen wel. Bilal is inmiddels opgeklommen naar een waarde van 81.

Was dat in het echt maar ook zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb Bilal nog niet opgegeven. Dat kan prima nog wat worden.

Hopelijk dat er vandaag nog een speler wordt opgepikt, dan kan ik me ook weer versterken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij mij is Castaignos al 3x (!) op rij +1 beter geworden bij een oefenduel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na lange onderhandelingen heb ik toch weer een middenvelder kunnen strikken in de persoon van Joey van den Berg. Nu is topprioriteit om een rechtsback te halen van rond de 70 qua verdedigende kwaliteiten en 20+ qua aanvallende kwaliteiten.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb zo het gevoel dat er weleens een journalist lucht heeft gekregen van die onderhandelingen :rumcolaa:
 
Bovenaan