Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Ik vond Noord Ierland veel en veel beter. Helaas hebben ze niet gewonnen. Oranje speelde als vanouds bagger.
 

de waan

Well-known member
Maar wat een kutpot.

Wel benieuwd hoe Koeman het ontbreken van De Roon tegen Estland gaat opvangen.
 

Jacco

Well-known member
Wat een gezeik. Nederland op het EK! Een paar jaar geleden hadden ze deze verloren. Nu een terecht punt en drie thuiswedstrijden
 

Abubakari

Well-known member
Nederland wordt echt geen Europees kampioen.

Nee, dat zal Noord Ierland wel worden. Wat een geweldenaars, mooi om te zien hoe die nog vol voor de winst gingen omdat het hun laatste kans was. Wat zul jij genoten hebben.


Veel was het niet, het resultaat vergoed alles, WE zijn er weer bij.
 

stc

Well-known member
Nee, dat zal Noord Ierland wel worden. Wat een geweldenaars, mooi om te zien hoe die nog vol voor de winst gingen omdat het hun laatste kans was. Wat zul jij genoten hebben.


Veel was het niet, het resultaat vergoed alles, WE zijn er weer bij.

Ik heb geweldig genoten van een matige wedstrijd. Dat zulke landen als Noord Ierland mee mogen doen met het EK slaat helemaal nergens op. De kwaliteit van hun en nog een paar andere landen is om te janken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kunnen we Babel, Veltman en Berghuis de Surinaamse nationaliteit geven?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar heb je een punt.


Het is verder natuurlijk heel mooi dat we er weer bij zijn, maar ik vind het wel zorgelijk dat je nu tegen Wit-Rusland en twee keer Noord-Ierland ruk speelt en een bondscoach hebt die te eigenwijs is om per wedstrijd te kijken wat goed is voor het team.

En daarnaast; Waarom in de vredesnaam Berghuis opstellen. Die raakt dit seizoen vooral ledematen en dan verwacht je dat hij nu ineens beslissend gaat zijn, terwijl je met Stengs een gretige speler hebt die het wekelijks laat zien?

Daarnaast zet je een linksbuiten in de spits, terwijl je drie spitsen op de bank hebt.
 
Bovenaan