Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Hij zou me niet verbazen als hij begint met Promes of Lens centraal in de aanval.

Dost is natuurlijk het ideale breekijzer.
Hoe vaak heeft hij als 'ideale breekijzer' een duel opengebroken? Alleen het feit dat hij lang is, maakt hem nog geen ideale breekijzer.
 

Susa

New member
Hoe vaak heeft hij als 'ideale breekijzer' een duel opengebroken? Alleen het feit dat hij lang is, maakt hem nog geen ideale breekijzer.

Waarom niet ?

Ik sta zelf regelmatig voorstopper en vindt het toch verdomd lastig als de tegenstander in de slotfase al de lange jongens naar voren stuurt en de ballen hoog voor de pot gaat gooien om wat te forceren.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom niet ?

Ik sta zelf regelmatig voorstopper en vindt het toch verdomd lastig als de tegenstander in de slotfase al de lange jongens naar voren stuurt en de ballen hoog voor de pot gaat gooien om wat te forceren.
Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar dat hij de ideale breekijzer is, dat heeft ie nog nooit bewezen. Volgens mij hebben we Vennegoor of Hesselink ook nog ooit meegenomen naar een eindtoernooi omdat ie zogenaamd de ideale breekijzer was. Een belangrijke actie in een relevante wedstrijd heeft hij in die rol in elk geval nooit gehad.
 

Janssen

Well-known member
Waarom niet ?

Ik sta zelf regelmatig voorstopper en vindt het toch verdomd lastig als de tegenstander in de slotfase al de lange jongens naar voren stuurt en de ballen hoog voor de pot gaat gooien om wat te forceren.

Volgens mij ben jij gewoon een rechtsback.
 

almere036

Member
Snap niet dat zoveel mensen Dost liever in de basis hebben. Janssen was juist ??n van de weinige lichtpuntjes bij Oranje het afgelopen jaar.

Daarnaast heeft Dost nooit kunnen overtuigen in Oranje. In 12 wedstrijden 1x gescoord. Janssen 4 uit 10. Daarnaast kan Janssen meevoetballen, Dost is vrij nutteloos zonder aanvoer.
 

Pascallovic

Well-known member
Snap niet dat zoveel mensen Dost liever in de basis hebben. Janssen was juist ??n van de weinige lichtpuntjes bij Oranje het afgelopen jaar.

Daarnaast heeft Dost nooit kunnen overtuigen in Oranje. In 12 wedstrijden 1x gescoord. Janssen 4 uit 10. Daarnaast kan Janssen meevoetballen, Dost is vrij nutteloos zonder aanvoer.
Janssen mag nooit meedoen bij Spurs en heeft nog geen velddoelpunt gemaakt tegen een tegenstander van niveau. Bas Dost staat momenteel 2e in het goudenschoen klassement van heel Europa. Wat moet hij meer doen om een basisplaats te verdienen, wetende dat de huidige concurrentie die in de afgelopen 7 maanden niks heeft gespresteerd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Persie heeft een hele goede fase gehad, maar is persona non-grata en nu wellicht ook niet fit.
 

Makanaky

Well-known member
Als topscorer van Portugal bevindt Dost zich ook in het rijtje Jonas, Falcao, Jackson Martinez, Cardozo, Hulk en Liedson. Mooier gezelschap dan mislukte Premier League-spitsen me dunkt, hoewel Falcao...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan