Janssen
Well-known member
Die is geblesseerd.
Oke. Dan Hoesen.
Die is geblesseerd.
En dan zeker de verkeerde serieletters doorgeven, want hij vroeg alleen om cijfers?Van 10 december bedoel je? Ik PB je wel ff.![]()
Hou toch op man, zelfs NAC wint van Luxemburg.
Hij heeft een soort van ALS, maar dat was toch al langer bekend? Of is het erger geworden?De man die tegen de paal schoot, schijnt ernstig ziek te zijn. Daar schrok ik toch wel even van.
Mij benieuwen wat Derksen hier mogen over te vertellen heeft (rollende ogen smiley)
Het gaat wat mij betreft meer over de functie dan over de persoon. Een fantastische volleyballer was Blange maar wat gaat ie dan concreet doen? Wat gaat ie verbeteren aan de cursus coach betaaldvoetbal? Dat hij de verbindende factor moet worden tussen wetenschap en voetbal was dat altijd al de bedoeling van die functie? Of is die rol speciaal gecre?erd voor de persoon Blange die ervaring heeft met sport en wetenschap? Kemkers en van Galen die hebben bedankt hadden namelijk niet die wetenschappelijke connectie.Ik vraag me ook af waarom er zo denigrerend gedaan wordt over mensen van buiten de voetballerij. Een Toon Gerbrands deed prima werk bij AZ en doet hetzelfde bij PSV. En Gerard Kemkers doet het toch ook niet zo slecht in Groningen?
Jij had verwacht dat ie graag een goed betaalde baan als bondscoach zou willen opgeven? Die gaat zijn bondscoachschap nooit meer zo'n baan in de voetballerij krijgen.Danny Blind wil langer BC blijven (aldus een interview in de Telegraaf).
Pfff....