Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Op dit moment is Verhaegh de beste keuze.

Spelers selecteren omdat ze uit Limburg komen, daar gaan we het WK ook niet mee halen hoor. Kun je nog beter Tete selecteren, die kan en wil het ongelijk van Bosz dan gelijk even bewijzen. Twee vliegen in ??n klap.

Gelukkig hoeven we Roel Brouwers niet meer te selecteren, die moest toch ook eens een kans in Oranje krijgen omdat ie bij BMG speelde en uit Limburg kwam?
 

Janssen

Well-known member
Spelers selecteren omdat ze uit Limburg komen, daar gaan we het WK ook niet mee halen hoor. Kun je nog beter Tete selecteren, die kan en wil het ongelijk van Bosz dan gelijk even bewijzen. Twee vliegen in ??n klap.

Gelukkig hoeven we Roel Brouwers niet meer te selecteren, die moest toch ook eens een kans in Oranje krijgen omdat ie bij BMG speelde en uit Limburg kwam?

Ah de Limburg kaart, nog wat te mekkeren over Fortuna verder?

Volgens mij is Verhaegh gewoon een hele stabiele basisspeler bij Augsburg dus bespaar me je hypocriete geneuzel.
 

Abubakari

Well-known member
Ah de Limburg kaart, nog wat te mekkeren over Fortuna verder?

Volgens mij is Verhaegh gewoon een hele stabiele basisspeler bij Augsburg dus bespaar me je hypocriete geneuzel.

Nee, jij nog iets over Ajax of over ex Ajacieden die je zonder uitzondering allemaal en overal prutsers noemt, over "kaarten trekken" gesproken? Kijk nou eerst maar eens naar je eigen eenzijdige lulkoek posts voor je iemand anders, die wel weet wat genuanceerd posten is, de les gaat lezen.

De keren dat Verhaegh in Oranje op mocht draven was het ook twee keer niks. Je noemt zo'n beetje iedereen die geselecteerd wordt een prutser maar komt dan met spelers aanzetten die niks beter zijn. Maar goed, kritiek hou jij niet van, dan word je gelijk persoonlijk en is het hypocriet geneuzel.
Yeah right, de groeten aan Chantal Janzen die jij wel even helemaal uit elkaar zal trekken. Als ze jou tenminste niet gewoon voor je bek slaat omdat ze niet gediend is van forumnerds met stoere praatjes en plakkerige handjes.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Ja die vlieger gaat zo ongeveer op voor iedereen die een kans kreeg in het Nederlands elftal. Iedereen deed het op clubniveau gewoon prima.
 

Abubakari

Well-known member
Verhaegh doet het gewoon prima bij Augsburg.
Brouwers ook bij BMG. Bruma bij Wolfsburg terwijl ie in Oranje elke wedstrijd een tegengoal inleidt.

Waar het mij om gaat is dat het lood om oud ijzer is met alles wat hier door Janssen tot aan de grond toe afgebrand wordt. En dat ik het raar vind dat als Janssen elke speler die geselecteerd wordt of elke speler die door een ander genoemd wordt affikt maar gelijk gaat schelden als een ander een speler die hij noemt geen toegevoegde waarde vindt.

Maar goed, gauw verder met one liners als "... is een prutser" en "Blind is gek" en "we zijn afgezakt naar het niveau Luxemburg".
 

Eresd?g?

Banned
Trouwens heel gek dat een geblesseerde speler wel kan scoren. Janmaat scoorde afgelopen weekend namelijk voor Watford. Waarom is hij dan niet opgeroepen?
 

Mario

Well-known member
Tegen Luxemburg kan je het toch ook gewoon afdoen met het een gemiddeld Jupiler League team?
 

Pascallovic

Well-known member
Trouwens heel gek dat een geblesseerde speler wel kan scoren. Janmaat scoorde afgelopen weekend namelijk voor Watford. Waarom is hij dan niet opgeroepen?
Daar komt achteraf pas gezeik over als de backs die wel zijn opgeroepen gefaald hebben. Dat Ziyech in september 2015 niet werd opgeroepen hebben we ook toen der tijd niemand over gehoord. Pas toen Ziyech in oktober aangaf voor Marokko te kiezen was het met terugwerkende kracht belachelijk dat hij niet was opgeroepen.
 

Eresd?g?

Banned
Daar komt achteraf pas gezeik over als de backs die wel zijn opgeroepen gefaald hebben. Dat Ziyech in september 2015 niet werd opgeroepen hebben we ook toen der tijd niemand over gehoord. Pas toen Ziyech in oktober aangaf voor Marokko te kiezen was het met terugwerkende kracht belachelijk dat hij niet was opgeroepen.
Blind gaf aan dat hij Veltman heeft opgeroepen omdat Janmaat geblesseerd was. Maar dat is blijkbaar niet zo...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blind gaf aan dat hij Veltman heeft opgeroepen omdat Janmaat geblesseerd was. Maar dat is blijkbaar niet zo...

Janmaat is voor Brenet benaderd aldus de zaakwaarnemer van Janmaat. Janmaat heeft te kennen gegeven licht geblesseerd te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan